Aktywne Wpisy
Pralko-suszarka +33
I kolejny przykład na to że klątwa istnieje (ง'̀-'́)ง
Ustawiłem się dwa dni temu na dzisiaj z cichodajka 9/10. Była legitna po sprawdzeniu i miała nawet kartotekę na garsonierze. 800zl za spotkanie. I co? PISZĘ MI TERAZ ŻE JEJ NIE MA (-‸ლ) hajs przygotowany, samochód zatankowany i #!$%@?, po raz kolejny klątwa mnie dyma, przecież mnie #!$%@? zaraz z tym wszystkim.
Do pierwszej nie szło
Ustawiłem się dwa dni temu na dzisiaj z cichodajka 9/10. Była legitna po sprawdzeniu i miała nawet kartotekę na garsonierze. 800zl za spotkanie. I co? PISZĘ MI TERAZ ŻE JEJ NIE MA (-‸ლ) hajs przygotowany, samochód zatankowany i #!$%@?, po raz kolejny klątwa mnie dyma, przecież mnie #!$%@? zaraz z tym wszystkim.
Do pierwszej nie szło
ewa-myka +540
Oto niemiecka kampania przeciwko molestowaniu na basenach. Jak widać na załączonym obrazku, problemem są biali mężczyźni i chłopcy, którzy napastują ciemne kobiety i dziewczynki xD
#bekazlewactwa #niemcy #heheszki #4konserwy #niebieskiepaski #rozowepaski #lewackalogika
#bekazlewactwa #niemcy #heheszki #4konserwy #niebieskiepaski #rozowepaski #lewackalogika
Pacjent : Seicento 1.1 MPI
Ładowanie na postoju: 13.6V
Ładowanie pod obciążeniem: 12.9V
Akumulator po całej nocy: 11.5V
Akumulator podczas rozruchu: 8-9V
Akumulator sprawdzany w wrześniu 2016, ponad 90% sprawności.
Potrzebuje listę co sprawdzić, aby ładowanie było znowu 14.4. Dosłownie wszystko co muszę sprawdzić, połączenia masowe itp. Niestety auto coraz ciężej pali więc muszę się ubezpieczyć na zimę. Zakup nowego akumulatora wchodzi w grę, ale jeżeli on nie jest winny to aktualnie mija się z celem jego wymiana przy tym ładowaniu.
#samochody #mechanikasamochodowa #elektromechanika #elektryka
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@deptacz_gnoju naciąg też w porządku.
@dzikdzikdzik a kwestia wody w celach? Tego w sumie nie sprawdzałem.. regulator jakby był padnięty to by chyba dał więcej niż 14.4, nie?
@NewEpisode: nie. Dawno temu w korsie a miałem awarię regulatora, który produkował za mały prąd, chyba, że się go solidnie przegazowało, to wskakiwał na właściwy.
Dla akumulatora groźniejszy jest za duży prąd ładowania, bo to niszczy go nieodwracalnie (pasta ołowiowa spływa z płyt przy "przegotowaniu" akumulatora).
@Issac
@deptacz_gnoju
@dzikdzikdzik
Dzięki za pomoc. Wyciągnąć alternator to chwila roboty, najpierw spróbuję wymienić regulator - jak nic nie pomoże to poleci cały do regeneracji.
Komentarz usunięty przez autora Wpisu