Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki!

Czy mieliście może kiedyś taka sytuację że przy płatności kartą Visa przez Internet naliczyło Wam dwa razy opłatę? Widzę teraz u siebie na koncie w zakładce "Blokady" jakby drugą płatność za ta samą rzecz...

#visa #pkobp #zakupy
  • 4
  • Odpowiedz
@rudi_90 Standardowo w momencie wykonania transakcji zakładana jest blokada na okres 7 dni. W sytuacji, gdy Bank otrzyma potwierdzenie o rozliczeniu transakcji, następuje usunięcie blokady i obciążenie rachunku kwotą transakcji. Natomiast w sytuacji, gdy transakcja po autoryzacji nie przebiegła prawidłowo lub została anulowana, blokada automatycznie wygaśnie po upływie 7 dni od daty jej utworzenia, co spowoduje powiększenie środków dostępnych o kwotę nieudanej transakcji. Aby móc udzielić szczegółowej odpowiedzi prosimy o kontakt
  • Odpowiedz
@rudi_90: Zgadza się, zmniejszyła się dostępna kwota na rachunku i założona została blokada na kwotę transakcji. Po rozliczeniu operacji, blokada zostanie zlikwidowana, ale dostępna kwota już się nie zmieni. Jeśli są jeszcze wątpliwości, to prosimy o złożenie reklamacji - najlepiej w iPKO, zakładka "Wiadomości".
  • Odpowiedz