Wpis z mikrobloga

Nie wiem czy już ktoś wrzucał ale co tam. Mam mieszane uczucia co do tego malowania. O ile sama czcionka, kolorystyka czy grafika jest kwestią gustu lub jakiś norm (nie jestem grafikiem i się nie znam) tak czepię się treści. Dlaczego nasze mądre głowy napisały „100 lat niepodległości” a nie „100 lat odzyskania niepodległości”
Już mnie jeden Amerykanin zapytał patrząc na to zdjęcie ile Polska ma lat bo myślał że to stary kraj a tu się okazuje że oni są starsi od nas. Weź mu teraz tłumacz o tysiącletniej historii jak nasz rządowy samolot temu przeczy. Wkurzyłem się. Czy oni wszystko muszą zepsuć? A może zaślepia mnie złość i się mylę. Ktokolwiek?
#lotnictwo #samoloty #pis
R2D2zSosnowca - Nie wiem czy już ktoś wrzucał ale co tam. Mam mieszane uczucia co do ...

źródło: comment_KoF7o22x2QflE6XVR99ghXr6kiWRDgRT.jpg

Pobierz
  • 23
@adamopol: naprawdę? To mit. Coś ba zasadzie wyśmiewania „głupich grubych Amerykanów” aby podleczyć swoje kompleksy. Potem jednak zaczyna się konkurowanie z nimi na jakichś płaszczyznach i okazuje się że prawie we wszystkim są lepsi. Same te wieżowce, autostrady i rakiety kosmiczne im się nie zbudowały. Czemu to piszę? Skończyłem technikum i studia w Polsce potem college i studia w stanach i powiem ci że te pierwsze nie nauczyły mnie niczego a
@R2D2_z_Sosnowca:
Amerykanin to grubas, Angol głupi jak but a niemka brzydka, nie to co polki. Wiem, bo czyściłem kible w ich willach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak poważnie, ciekawe czy jakiś cwaniak śmiejący się z głupich amerykanów nie wiedzących gdzie leży polska, pokazał by na mapie choćby granice Teksasu.
@R2D2_z_Sosnowca: No dokładnie tak to rozumie ale #!$%@? niepodległości od zakończenia epoki 123 lat rozbiorów odkąd #!$%@? jestesmy niepodlegli, kazdy Amerykanin średnio zainteresowany polityka to wie, wiec nie ściemniaj albo poinformuj kolegę, że były rozbiory