Wpis z mikrobloga

@aquaz: VPSa ( ͡° ʖ̯ ͡°) w SBG1
W panelu widać statystyki monitoringu. (niby ciągłe użycie cpu około 19% podczas awarii - idealnie płaska linia) Pojawia się na zielono, że niby na ping odpowiada. (nic z tego - nie odpowiada) KVMa nie idzie odpalić, zrobić restartu z poziomu panelu też nie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@super_tux: też czekałem na kilka swoich małych VPSów w SBG1 trochę dłużej, ale maksymalnie do 13 albo 14. Też nie mogłem nic zrobić w panelu, nawet próba wystawienia zgłoszenia serwisowego kończyła się błędem.
  • Odpowiedz
@aquaz: No ticketa to ja wczoraj o 13 wysłałem, do teraz brak odpowiedzi. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Według komunikatu z 3:24 nadal leży 2400 VPSów i trochę ponad 700 dedyków...
  • Odpowiedz
@WALDEk52: VPSa masz czy dedyka? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie jestem w stanie dojść, w której szafie właśnie jestem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Z panelu mam tylko klaster i obszar, ale nijak ma się to do tych oznaczeń... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@super_tux: VPS

Też miałem wczoraj przez cały dzień dostęp do monitoringu, lecz mogłem się tylko połączyć z FTP. Reszta usług leżała

Musiałbyś napisać do supportu w której szafie leży serwer, lecz pewnie odpiszą jak już serwer będzie działać ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@WALDEk52: A to już jak wstanie to całą maszynę procedur się odpali - wszystkie informacje, reklamacja itp. ( ͡º ͜ʖ͡º)
Mi nie pozostaje nic innego jak cierpliwie czekać.
A swoją drogą w panelu przy zarządzaniu VPSem jak masz cały opis, gdzie leży, kiedy zarejestrowany, to jest też tam linijka: Boot - masz tam LOCAL czy lokalizację dysku w jakiejś macierzy?
Ja od awarii ciągle mam local
  • Odpowiedz
@WALDEk52: Ok, no to pozostaje mi w dalszym ciągu czekać, aż to łaskawie wstanie...
I chyba zacznę szukać jakiegoś clouda (co by go szybko przełączyć na takie długie awarie ( ͡° ʖ̯ ͡°) )
  • Odpowiedz
Wszystko jest w porządku, nic nie musiałem przywracać

Wczoraj była informacja podana, że w SBG wszystkie klastry są 'zdrowe', więc musisz poczekać, aż serwer skontaktuje się ze światem
  • Odpowiedz
@WALDEk52: Chociaż tyle dobrze ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Teraz tylko zastanawiam się, który dzień będzie najlepszy na złożenie reklamacji ( ͡° ͜ʖ ͡°) na stronie oczywiście nic nie znalazłem, ale #wroclaw here to do ich biura mogę się przejechać ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
@support: Mi na ticket z wczoraj nadal nie odpowiedzieli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wysłałem chwilę po 7 kolejne zapytanie o numer szafy, w którym jest mój serwer - cisza ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz