Jak bezpieczne jest obecnie kupowanie na GearBest przy użyciu karty MasterCard podpiętej pod PayPala z perspektywy potencjalnych sporów? Była ostatnio historia odrzuconego wniosku chargeback (MasterCard w T-Mobile bodajże), jak prawdopodobne jest że podobnie zadzieje się z PayPalem? Jeżeli dobrze zrozumiałem temat to powodem odrzucenia chargebacku było NIEwykupienie ubezpieczenia na GB. Czy polecacie je wykupić?
@browning1: wątpie by PayPala interesowało czy wykupiłes ubezpieczenie. Gorzej, jeśli paypal nie uzna zasadności reklamacji i będziesz musiał reklamacje skladac u mastercarda a ten jak wiesz juz zwraca na to uwagę
@browning1: Tak średnio. Na przykład widziałem taki przypadek, że paczka zaginęła, Mireczek zrobił spór w paypalu i nic z tego nie wyszło, bo sklep podał jakiś inny tracking, z którego wynikało, że paczka doszła... xD
Tak się robi wały.
Paypal nie zawsze cię uratuje, nie warto słuchać się refiarzy.
@widmo82: Jeżeli dobrze rozumiem to zalecana kolejność to: 1. spór przez PayPal - tutaj rzeczywiście ubezpieczenie nie ma znaczenia Jeżeli spór nie zadziała to: 2. chargeback na zasadach MasterCard, gdzie ubezpieczenie już ma znaczenie
@Monco: ten mireczek to gownoburze zrobil a jeszcze nie napisal odwolania do payapal zeby GB przeslal im potwierdzenie pod jaki adres mial wysłać a pod jaki wysłał
@widmo82 jakie ubezpieczenie w przypadku mastercard? Jest coś takiego jak niezgodność towaru z umową, nie dostałeś produktu bądź usługi, to akceptant nie ma prawa pobrać pieniędzy i chargeback jest uzasadniony. Reklamując na przykład środek do usunięcia żywicy który nie działa, dostajesz zwrot kasy.
Następnie przykład który ostatnio miałem w pracy, hotel pobrał za tak zwany no show - posiadacz karty złożył reklamację i dostał zwrot pieniędzy, co innego że klient może trafić
@Account_executive: Chodziło o to że MasterCard ma w swoim regulaminie napisane że jeżeli sprzedawca dał możliwość wykupienia ubezpieczenia, a właściciel karty z tej możliwości nie skorzystał to nie przysługuje prawo do chargeback. A GearBest takie ubezpieczenie oferuje.
@MichaelT128: Skąd to wziąleś ? Mam przed sobą regulamin, powołuję się na Reason code 55 - Goods or Services Not Provided ; This chargeback does not apply when:
• The cardholder has taken possession of the merchandise from the merchant and subsequently makes arrangements to have the merchandise shipped by a third party. • The goods are being held in customs for unpaid duty or customs fees. The cardholder is
#gearbest #paypal
@browning1: Tak średnio.
Na przykład widziałem taki przypadek, że paczka zaginęła, Mireczek zrobił spór w paypalu i nic z tego nie wyszło, bo sklep podał jakiś inny tracking, z którego wynikało, że paczka doszła... xD
Tak się robi wały.
Paypal nie zawsze cię uratuje, nie warto słuchać się refiarzy.
1. spór przez PayPal - tutaj rzeczywiście ubezpieczenie nie ma znaczenia
Jeżeli spór nie zadziała to:
2. chargeback na zasadach MasterCard, gdzie ubezpieczenie już ma znaczenie
Czy tak?
Następnie przykład który ostatnio miałem w pracy, hotel pobrał za tak zwany no show - posiadacz karty złożył reklamację i dostał zwrot pieniędzy, co innego że klient może trafić
Tutaj temat:
https://www.wykop.pl/wpis/27625063/pomyslalem-sobie-ze-to-powinni-zobaczyc-wszyscy-ci/
55
- Goods or Services Not Provided;
This chargeback does not apply when:
• The cardholder has taken possession of the merchandise from the merchant and subsequently
makes arrangements to have the merchandise shipped by a third party.
• The goods are being held in customs for unpaid duty or customs fees. The cardholder is
@MichaelT128: no tak, ale The cardholder signed a waiver absolving the merchant from responsibility when the merchandise
is not received. ( ͡º ͜ʖ͡º)