Wpis z mikrobloga

Jak bezpieczne jest obecnie kupowanie na GearBest przy użyciu karty MasterCard podpiętej pod PayPala z perspektywy potencjalnych sporów? Była ostatnio historia odrzuconego wniosku chargeback (MasterCard w T-Mobile bodajże), jak prawdopodobne jest że podobnie zadzieje się z PayPalem? Jeżeli dobrze zrozumiałem temat to powodem odrzucenia chargebacku było NIEwykupienie ubezpieczenia na GB. Czy polecacie je wykupić?

#gearbest #paypal
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@browning1: wątpie by PayPala interesowało czy wykupiłes ubezpieczenie. Gorzej, jeśli paypal nie uzna zasadności reklamacji i będziesz musiał reklamacje skladac u mastercarda a ten jak wiesz juz zwraca na to uwagę
  • Odpowiedz
Jak bezpieczne jest obecnie kupowanie na GearBest


@browning1: Tak średnio.
Na przykład widziałem taki przypadek, że paczka zaginęła, Mireczek zrobił spór w paypalu i nic z tego nie wyszło, bo sklep podał jakiś inny tracking, z którego wynikało, że paczka doszła... xD

Tak się
  • Odpowiedz
@widmo82: Jeżeli dobrze rozumiem to zalecana kolejność to:
1. spór przez PayPal - tutaj rzeczywiście ubezpieczenie nie ma znaczenia
Jeżeli spór nie zadziała to:
2. chargeback na zasadach MasterCard, gdzie ubezpieczenie już ma znaczenie

Czy tak?
  • Odpowiedz
@Monco: ten mireczek to gownoburze zrobil a jeszcze nie napisal odwolania do payapal zeby GB przeslal im potwierdzenie pod jaki adres mial wysłać a pod jaki wysłał
  • Odpowiedz
@widmo82 jakie ubezpieczenie w przypadku mastercard? Jest coś takiego jak niezgodność towaru z umową, nie dostałeś produktu bądź usługi, to akceptant nie ma prawa pobrać pieniędzy i chargeback jest uzasadniony. Reklamując na przykład środek do usunięcia żywicy który nie działa, dostajesz zwrot kasy.

Następnie przykład który ostatnio miałem w pracy, hotel pobrał za tak zwany no show - posiadacz karty złożył reklamację i dostał zwrot pieniędzy, co innego że klient może
  • Odpowiedz
@MichaelT128: Skąd to wziąleś ? Mam przed sobą regulamin, powołuję się na Reason code 55 - Goods or Services Not Provided
;
This chargeback does not apply when:

The cardholder has taken possession of the merchandise from the merchant and subsequently
makes arrangements to have the merchandise shipped by
  • Odpowiedz
The cardholder signed a waiver absolving the merchant from responsibility when the merchandise

is not received.


@MichaelT128: no tak, ale The cardholder signed a waiver absolving the merchant from responsibility when the merchandise
is not received. ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz