Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Pracuję od prawie 2 lat w pewnej firmie w dziale HR. Ostatnio dostałam zaproszenie od szefa na fb. Nie chciałam go mieć w znajomych więc zwyczajnie nie zaakceptowałam zaproszenia. W poniedziałek mijałam szefa i zapytał mnie czy widziałam zaproszenie. Powiedziałam, że widziałam, ale to moje prywatne konto i niestety nie mogę przyjąć zaproszenia. Szef był zmieszany, nic nie powiedział tylko kiwnął głową i sobie poszedł. Teraz pomyślałam, że mogłam mu powiedzieć, że chyba pomylił konta, bo po awatarze nie da się mnie rozpoznać... We wtorek mnie unikał, nie odpowiedział nawet na dzień dobry. Dzisiaj dostałam do niego wezwanie na dywanik. Powiedział, że w tym miesiącu niestety premia zostanie mi pomniejszona bo wprowadzam atmosferę nieufności, mam słabe wyniki itd. Zatkało mnie, nie wiedziałam co powiedzieć, tylko przytakiwałam. Potem się zebrałam w sobie i zapytałam czy chodzi mu o nieprzyjęte zaproszenie na fb, niby zaprzeczył, ale przy tym się tak dziwnie uśmiechał. Przed chwilą zaakceptowałam zaproszenie i źle się z tym czuję. Po co to zrobiłam? Teraz nie mogę go nawet wywalić ze znajomych żeby nie zobaczył () Co mam zrobić?

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 23
  • Odpowiedz
@mere: u Janusza biznesu nie, ale najlepiej powiedzieć, że już się nie korzysta z facebooka albo po prostu oznaczyć wszystko dla "dalsi znajomi" i Janusz się cieszy a Ty masz spokój jeśli masz coś czym nie chciałbyś się podzielić po przyjęciu zaproszenia ;)
  • Odpowiedz
@Asterling: wiesz najczęściej nie chodzi o samo zaproszenie a chęć podejrzenia życia pracownika. jeśli ktoś ma wszystko poukrywane, w zdjęciu avatar a po przyjęciu zaproszenia żadna nowa treść się nie ukazuje to Janusz ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz