Wpis z mikrobloga

@Hohlik7: Tak, ale bez lubryfikacji zaworów. Zależnie od warsztatu, może kosztować to trochę więcej, ale jak ja zakładałem do silnika podobnej klasy wszędzie wychodziło ok 2500
@Hohlik7 ja mam taką w rodzinie, tylko 1.6 120. Założona instalacja stag, autoryzowany zakład. 2600zl, dwa lata i 80.000km temu. Zero problemów, nowe świece i cewki dwa miesiące temu. Butla w kole, korek wstydu pod uchylana rejestracją, pod maską nie widać że jest gaz. Wtryski musi hany, czy jak im tam. A, bardzo ogarnięty zakład robił, a to nie jest regułą.
Kupiona była za grosze z silnikiem w kiepskiej kondycji, był jechany aż rozrząd się poddał. Wymiana silnika, plus nowe sprzęgło wyszło razem 2300. Od tamtej pory o wiele mniej oleju idzie:) no i wiadome tematy jak tarcze, klocki, komplet amorów, jakiś wahacz. Ogólnie jak na jej przebiegi i kierowców (dwie kobiety plus mój brat, który nic nie ogarnia) to się dzielnie trzyma