Wpis z mikrobloga

@Atreyu: @Adasi: Ostatnio robiłem nią 1400 km na zamaszku jazda 160+ i spalanie miałem jakoś 7 litra
tak że zrobiłem te 1400 km na niecałych 2 bakach , fajnie właśnie się rozpędzała, nie czułem tego że to taka locha, a auto genralnie własnie służyło by mi do pracy ( 5 km dziennie xD ) i do dalszych łikendowych podrózy, boje się tylko ile za ubezpieczenie by zawołali
  • Odpowiedz
@karol91plch Mam takie tylko że 2014 lci. Dobijam do 100k przebiegu, silnika jeszcze nie naprawialem, narazie łańcuch jest cicho. Ale nie kupowalbym diesla na 5km dziennie jazdy, zajezdzisz dpf zaraz.
  • Odpowiedz
@karol91plch: Lepiej wiedzieć co się ma niż rodzynka z niewiadomym przebiegiem i na jakich częściach.
Przy takich przebiegach może turbina będzie do regeneracji, albo dwumas, a może polatasz jeszcze 3 lata i kolejny będzie się martwił.
  • Odpowiedz
No nie przesadzaj, że 8s do setki w rodzinnym aucie to kiepsko xD


@Kejran: Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dla większości jest to super, ale dla mnie w DD 8s do setki i przede wszystkim taka sobie elastyczność powyżej 100+ (szczególnie w dieslu) jest nieszczególne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@karol91plch jezeli chodzi o silnik N47T to jest to juz poprawiona konstrukcja. Oczywiscie wszyscy beda pisali swoja wiedze z Auto Swiata i innych, ze silnik ruina itd. W swoim E91 z 2011 roku mam nalatane juz 194 000 km, silnik N47T po Maju 2011r. koncowka produkcji serii E91. Moc 184 KM, nie mam zadnych problemow. Jedyne co wymienialem to kolo pasowe ostatnio bo wkurzalo mnie piszczenie paska. Malo tego sprowadzamy duzo
  • Odpowiedz