Wpis z mikrobloga

Hej,
@GearBest_Polska powiedzcie mi proszę ile mam czekać na swoją paczkę wysłaną przez priorityline. Od miesiąca mam status "Southall: Your parcel is on its way". Prosiliście by napisać Wam numer zamówienia to dacie kupon na $20. Niestety, nie daliście. Obiecaliście 5% wartości zamówienia za każdy tydzień zwłoki, a support nic o tym nie wie i leci w kulki oferując kilka punktów. Najlepsze jest to, że do wysyłki musiałem dopłacić 50 zł. Od czasu mojego zamówienia nie dość, że odkurzacz potaniał (kupowałem w promocji i do promocji porównuję) to jeszcze jest darmowa wysyłka (inny magazyn).
Łącznie od ponad miesiąca macie moje 1051,42 zł, ja nie otrzymałem towaru, a numer listu przewozowego wskazuje, że przesyłka jest nienadana. Poinformujcie publicznie jakie macie rozwiązanie w tym temacie.

#gearbest #priorityline
myshonok - Hej,
@GearBest_Polska powiedzcie mi proszę ile mam czekać na swoją paczkę...

źródło: comment_YML4597UXoYO2sKV342Zw9QxYOiggqYN.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Płaciłem przez Przelewy24 więc obowiązuje nas polskie prawo

@myshonok: bzdura. wyslales przelew do chin. kto niby jest za to odpowiedzialny jesli nie ty. nie ma zadnych regulaminow chroniacych cie przed zlodziejami.
  • Odpowiedz
@myshonok: jak dotąd wszystko zamawiałem na #alliexpress, ponad 100 paczek z czego nie doszły dwie gównopaczki nierejestrowane o wartości ok. $2 - dostałem zwrot bezproblemu, coś mnie podkusiło i chciałem sprawdzić jest to jest na #gearbest i jak jest ? jest ch*****.
przesyłki niby wysłane 3tyg. temu a info o trackingu : Sorry, your shipping information has not updated yet!
i za jedna płaciłem przelewami24
  • Odpowiedz
@jazuu: Do mnie dochodzą paczki z gearbest nawet wysłane jako nierejestrowane. Mało tego, raz zgłosiłem, że nie doszła - kazali poczekać tydzień. Zgłosiłem się po półtora tygodnia, kazali poczekać 3 dni. Zgłosiłem się za 3 dni, wysłali drugi raz już jako rejestrowana i dotarło. Inne paczki też dochodziły i nigdy nie miałem z nimi problemu. Nie pierwszy raz brałem przez priority line, ale pierwszy raz są takie jaja.
  • Odpowiedz
@myshonok: Popełniłeś już wielki błąd kupując przez przelewy24.... Tylko paypal+karta. I tak jak mówi @blantek nic cię w Polsce nie chroni. Mam pewnego niedoje... znajomego, ktory zaplacil za telefon z aliexpress, poszedl na policje ze go okradli, to go tam wrecz wysmiali, spisali wszytko co powiedzial, lecz tu się nie da pomóc.
  • Odpowiedz
@myshonok: słuchaj, ja zamówiłem Priority Line, a wysłali PostNL. Nie dość, ze idzie prawie miesiąc, to jeszcze mam status, że trafiło na VAT i czekam na papiery. To co robią w tym sklepie ostatnio to jest #!$%@? skandal.
  • Odpowiedz
Przynajmniej wyslali :)


@myshonok: w sumie twoja też jest wysłana tylko nie przeszła cebuli VAT w UK pewnie

Bzdura. Przelew jest na polskie konto w mbanku do firmy Paypro.

Płaciłem przez Przelewy24 więc obowiązuje nas
  • Odpowiedz