Wpis z mikrobloga

Szukanie domen bywa męczące. Znasz ten stan, kiedy myślisz nad nazwą dla nowego projektu i wklepujesz milionowy wariant w szukarkę domen? W krajach anglosaskich są mechanizmy, które to ułatwiają, ale brakowało takiego, który byłby przystosowany do języka polskiego i koncentrował się na domenie PL.

Z tym koniec - zapraszam do testowania pierwszego takiego w Polsce mechanizmu sprawdzającego masowo domeny w przestrzeni PL - czyli robiącego to, czego najczęściej szukają inwestorzy domenowi oraz marketerzy, a nie tego, co robi większość rejestratorów, czyli prostego sprawdzania różnych TLD. Teraz piszesz tylko, o czym jest strona, a mechanizm odwala całą robotę i proponuje Ci setki wariantów.

https://goo.gl/QVwgDs

I jak? Czujesz już, ile czasu i inspiracji zyskasz, kiedy będziesz korzystać z tego narzędzia szukając pomysłów na nowe domeny?

#hosting #domeny #marketing #branding
  • 7
@baldi: A kto mówi, że ultrascience? Po prostu nie znalazłem niczego takiego w PL. A dodawanie przyrostków i przedrostków zależy od tego, co zaznaczasz jako wyróżniki marki. Możesz też namierzyć, nawet dla trudnych słów, jak np. pożyczki czy kredyty, mnóstwo fajnych domen, o których może być wcale nie pomyślał. Zaznacz sobie cena, szerokość oferty, szybkość, pobaw się atrybutami - wśród setek propozycji znajdziesz na pewno takie, które mogą się spodobać. Zwłaszcza
I jak? Czujesz już, ile czasu i inspiracji zyskasz, kiedy będziesz korzystać z tego narzędzia szukając pomysłów na nowe domeny?


@artur-pajkert: 0

Z resztą domena to poboczna kwestia w brandingu. Już nie idąc w mega głęboką analizę całego procesu tworzenia brandu, to zaczyna się od nazwy. Jest w internecie kilka jako tako działających mechanizmów tworzenia nazw na podstawie konkretnych założeń, ale wciąż nie jest to coś, co pozwoli się wyróżnić.