Wpis z mikrobloga

@vegetka: @db95: #!$%@? nie mongolskim xD wszystko po kablu testowałem, lag (nie lagi tylko input lag) oczywiste że jest, w coś mniej wymagającego da się grać, ale przy wyścigówkach jest już kłopot. Kompresja wali po oczach niemiłosiernie, jak masz grę statyczną to może ujdzie, ale odpal drivecluba w deszczu i będziesz płakać.
@db95: tu masz oficjalne wymagania: https://remoteplay.dl.playstation.net/remoteplay/lang/pl/index.html Jeszcze co do moich doświadczeń z remote play: grałem trochę w drivecluba. Wygrałem w ten sposób kilka eventów, ale po tym jak przesiadłem się na zwykły tv okazało się że jestem w stanie osiągnąć znacznie lepsze czasy. Także bez porównania może się wydawać że wszystko jest ok, ale niestety opóźnienie jest, a już na pewno nie polecałbym tego do grania online, gdzie liczy się każda
@db95 @vegetka: ja gram wlasnie teraz czesto na remote play bo monitor dopiero mam zamiar kupic i niestety potwierdzam :p doom multiplayrer praktycznie niegrywalny, uncharted tez i w ogole pewnie wszystko inne z multiplayerem gdzie czas reakcji to podstawa, do gierek w singlu daje rade chociaz np. taki bloodborne tez odpada
no ale ja jestem strasznym purysta i przyzwyczajony do grania na #pcmasterace gdzie problem z input lagiem nie wystepuje :D
@db95: 20Mb/s downloandu i 6Mb/s uploadu, laptop ktory spokojnie ciagnie w 1080p/60fps transmisje, ping chyba w miare niski
no nie jest zle, ale gierki multiplayer odpadaja, moze na szybszym necie jest lepiej ale no nie wiem, to by musialy byc juz idealne warunki a nawet jesli, to mimo wszystko streaming zawsze bedzie sie wiazal z chociazby minimalnymi opoznieniami, nie wykucowali chyba jeszcze takiej technologii ktora by oddawala w 1:1 to co