Wpis z mikrobloga

Nie wiem o co chodzi, ale dzisiaj GearBest otworzył nowy ticket w sprawie mojego zamówienia, mianowicie priority line z 18.09, paczka "utknęła". Prosili o dane do wysyłki i "że w drodze wyjątku" wyślą ponownie moje zamówienie. Mam nadzieję, że wyślą również priority line albo DHL a nie jakąś nierejestrowaną i znowu będę miesiąc czekał.. :V

@GearBest_Polska
to chyba dzięki Wam, bo otworzyli to jako nowy ticket.

#priorityline #gearbest
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
LOL.
GearBest zrobił to jako drugie zamówienie, co prawda na stronie GearBest widnieje tylko jedno, ale na messengerze są widoczne dwa te same zamówienia.
Chyba dostanę dwie klawiatury ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz