Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko268
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Mosky

Mosky

Dołączył 8 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 15
  • Znaleziska 1
  • Mikroblog 14
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
GearBest_Polska
GearBest_Polska
02.11.2017, 11:29:09
  • 2
Karty podarunkowe przyznane w czwartej turze dla zamówień Priority Line, które zostały wysłane drugi raz inną formą wysyłki.

WW1709180905473636
WP1708241041277970
W1708240001435008
WW1708301349492433
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mosky
Mosky 02.11.2017, 15:26:47 via Android
  • 0
Ja się kontaktowałem ale odmówili mi ponieważ wysłali drugi raz
  • Odpowiedz
GearBest_Polska
GearBest_Polska
27.10.2017, 05:29:24
  • 10
Druga tura kart podarunkowych znajduje się w linku poniżej.

Do kart kwalifikują się zamówienia, które miały bardzo długi przestój lub do dzisiaj nie zostały jeszcze dostarczone. Oszczędźcie nam pracy i nie dodawajcie zamówień które:

• Nie zostały wysłane przez Priority Line (DPD)
• Są obecnie w transporcie od tygodnia czy dwóch (normalny czas dostarczenia paczek to 25-30 dni)
  • 65
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mosky
Mosky 27.10.2017, 18:17:31 via Android
  • 0
@GearBest_Polska W1709171335081052 czekam od 8.09
  • Odpowiedz
Mosky
Mosky 30.10.2017, 20:45:51
  • 0
@GearBest_Polska: Dostałem Dziękuję
  • Odpowiedz
kuba130000
kuba130000
24.10.2017, 12:34:36
  • 1
Nie wiem o co chodzi, ale dzisiaj GearBest otworzył nowy ticket w sprawie mojego zamówienia, mianowicie priority line z 18.09, paczka "utknęła". Prosili o dane do wysyłki i "że w drodze wyjątku" wyślą ponownie moje zamówienie. Mam nadzieję, że wyślą również priority line albo DHL a nie jakąś nierejestrowaną i znowu będę miesiąc czekał.. :V

@GearBest_Polska
to chyba dzięki Wam, bo otworzyli to jako nowy ticket.

#priorityline #gearbest
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mosky
Mosky 24.10.2017, 17:43:30
  • 1
@kuba130000: Ja miałem tak samo jak @FriPuc. pierwsza wysyłka Priority Line 18.09, Resend 18.10 DHLRAM (15 dni roboczych zapewniali) na razie zero reakcji paczka zgłoszona a nie wysłana w/g trakingu, chociaż support zapewniał że wysłana 18.10
  • Odpowiedz
Mosky
Mosky 25.10.2017, 09:43:23 via Android
  • 0
@FriPuc mam tak samo u mnie też ruszyło
  • Odpowiedz
GearBest_Polska
GearBest_Polska
19.10.2017, 13:03:32
  • 15
Sklep Gearbest przesłał nam oficjalną informację na temat opóźnień w Priority Line.

We are deeply sorry about the delay of DPD clearance in September. We are doing our best to help our customers to receive their product as soon as possible. At the same time, we have done the following optimization for the logistics:
1.DPD Logistics: We have replaced the partner of our DPD logistics and added new customs clearance countries, to reduce the
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mosky
Mosky 20.10.2017, 17:46:27
  • 1
@dlugi8: zamówiłem 18 września przesyłkę priority line, przesyłka dokładnie tak jak w waszym przypadku utknęła na statusie Southall, po 28 dniach od wysyłki napisałem na support zaproponowali mi ponowną wysyłkę z chin właśnie DHLRAM, jednak czas dostawy 15 dni roboczych (nie podobne do DHL) gdzieś doczytałem że te paczki DHLRAM w kraju dostarcza Poczta Polska. Drugą paczkę rzekomo wysłali 18 października. Kiedy paczka dojdzie i czy w ogóle dojdzie nie
  • Odpowiedz
Mosky
Mosky 21.10.2017, 07:55:31
  • 0
@dlugi8: wątpię żeby moja paczka była już w Niemczech status mam ze firma odebrała zgłoszenie przesyłki a nie ze wysłana chociaż support napisał że 18 października wysłali drugą paczk
  • Odpowiedz
Mosky
Mosky 21.10.2017, 07:57:44
  • 0
Też dostałem wiadomość że będą zwracać do 50$ na konto gearbest
  • Odpowiedz
Mosky
Mosky 21.10.2017, 08:20:43
  • 0
Mosky

źródło: comment_XnW6gaNJjY8coYE77VuHc7IwkHQSNYHZ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Mosky
Mosky 21.10.2017, 13:09:44
  • 3
@Shal: GearBest_Polska nie jest polskim supportem
  • Odpowiedz
GearBest_Polska
GearBest_Polska
19.09.2017, 16:19:04
  • 33
Opóźnienia w przesyłkach Priority Line

TLDR:


Większość zamówień złożonych i wysłanych od 1 do 7 września jest opóźnione. Wynika to z faktu przedłużającej się procedury clenia przesyłek w Anglii. Wszystkie przesyłki powinny zostać oclone do końca tego tygodnia, więc status paczek powinien ruszyć już na początku przyszłego. Sprawdzajcie proszę swoje trackingi w przyszłym tygodniu, ale prosimy dajcie im ze 2-3 dni. Paczki nie zginęły także stay come ( ͡° ͜
GearBest_Polska - Opóźnienia w przesyłkach Priority Line

TLDR:
SPOILER

Większo...

źródło: comment_Y5VvjXNPUVobwF0hUoWmf1wIujksaZFX.jpg

Pobierz
  • 133
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mosky
Mosky 09.10.2017, 17:34:48
  • 0
U mnie od 18.09 ten sam status grube opóźnienia mają w GB...
  • Odpowiedz
Mosky
Mosky 12.10.2017, 10:27:07
  • 0
nie została wysłana z UK jak dotrze z Chin to zmieni Ci się status
  • Odpowiedz
Mosky
Mosky 12.10.2017, 20:37:01
  • 1
Mam to samo u mnie wysyłka 18.09
  • Odpowiedz

Maciej

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.10.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 22.10.2017

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking