@Andczej: a wiemy jaka jest przyszłość priority? bo testowane są nowe kanały dystrybucji, GB podaje sprzeczne informacje, że wszystko jest OK a zaraz, że nie wysyłają już priority
@Lukas_op: będzie działać ale jak i co to ciężki temat, trzeba poczekać aż się sytuacja ułoży, tak to jest z tymi wysyłkami 'NoVAT' że nigdy nie wiadomo kiedy gdzie i jak spadnie z rowerka
B podaje sprzeczne informacje, że wszystko jest OK a zaraz, że nie wysyłają już priority
nic dziwnego, takie rzeczy trzeba najpierw sprawdzić, ocenić, wyliczyć itd a dziennie do supportu GB #!$%@?Ą setki ludzi z pytaniami o to
#vat #priorityline #gearbest
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@cebula_online: szacował ktoś jaki procent Priority było ovatowane?
nic dziwnego, takie rzeczy trzeba najpierw sprawdzić, ocenić, wyliczyć itd
a dziennie do supportu GB #!$%@?Ą setki ludzi z pytaniami o to
@Andczej: ekhm... po odpowiedziach supportu, ktore dostaje od GB tak wlasnie uwazam.
most valuable customer here ( ͡º ͜ʖ͡º)
źródło: comment_afyWZM5jknCv2WJ6ucTYLDD2Yu7yqJwH.jpg
Pobierzi co gorsza prowadzą politykę dezinformacji, dużo stracili wizerunkowo. To w sytuacjach kryzysowych poznajemy sklepy
nie należę do tych, co będą rzucać błotem w GB bo czekam o tydzień za długo al krytykuję ich za reakcję na problem
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora