Wpis z mikrobloga

@Andczej: a wiemy jaka jest przyszłość priority? bo testowane są nowe kanały dystrybucji, GB podaje sprzeczne informacje, że wszystko jest OK a zaraz, że nie wysyłają już priority
  • Odpowiedz
@Lukas_op: będzie działać ale jak i co to ciężki temat, trzeba poczekać aż się sytuacja ułoży, tak to jest z tymi wysyłkami 'NoVAT' że nigdy nie wiadomo kiedy gdzie i jak spadnie z rowerka

B podaje sprzeczne informacje, że wszystko jest OK a zaraz, że nie wysyłają już priority


nic dziwnego, takie rzeczy trzeba najpierw sprawdzić, ocenić, wyliczyć itd
a dziennie do supportu GB #!$%@?Ą setki ludzi z pytaniami o to
  • Odpowiedz
tak jakby właśnie jedna z tych osób miała być tą wyjątkową


@Andczej: ekhm... po odpowiedziach supportu, ktore dostaje od GB tak wlasnie uwazam.
most valuable customer here ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Andczej: sklep fatalnie się zachowuje, nie potrafi ujednolić działania, raz resend, raz zwrot a raz NL.

i co gorsza prowadzą politykę dezinformacji, dużo stracili wizerunkowo. To w sytuacjach kryzysowych poznajemy sklepy

nie należę do tych, co będą rzucać błotem w GB bo czekam o tydzień za długo al krytykuję ich za reakcję na problem
  • Odpowiedz