Wpis z mikrobloga

Ogólnie jestem programistą. NET, w pracy zajmuje się wieloma rzeczami, trochę jestem i od frontu i od backendu, ale głównie zastanawia mnie w którym kierunku warto się rozwijać jeśli chodzi o aplikacje webowe. Do tej pory tworzylem w ASP. Net core plus do tego WebApi, no i wiadomo w widokach komunikacja do API przez Ajax'a. Pytanie, czy w dobie rozwijającego się np takiego Angulara, w przyszłości będzie się rezygnowało z aplikacji w ASP i wszystko będzie szło w kierunku samego WebApi w. Net'cie + angular, jak myślicie?

#programowanie #dotnet #csharp
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mrKuaku: ASP.net będzie zawsze funkcjonowało, bo po prostu taniej wychodzi taka jedna osobę zatrudnić niż dwie osobne od backendu i frontendu. W każdym razie jest to gdybanie, nigdy nie wiadomo
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@KryptoMirek dlatego też się zastanawiam czy warto iść w takiego fullstacka aby potrafić tworzyć backend, API plus do tego nauczyć się Angulara zeby być bardziej uniwersalnym programistą
  • Odpowiedz
@mrKuaku: Biorąc pod uwagę że we froncie to co dziś jest nowością pół roku później jest już passe to myślę że klasyczne MVC dalej ma przyszłość, zwłaszcza w aplikacja intranetowych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@pieczarrek: nie wiem po cholerę ma on tracić czas na angulara skoro jak zgaduje on docelowo jest .net developerem, a nie js dev. Samym mvc będzie mu łatwiej i przyjemniej. Kolejna rzecz to na cholerę budować Api skoro tylko strona będzie z niej korzystała? Chyba, ze kolega ma zamiar jeszcze mobilki obsłużyć
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@KryptoMirek

Co do Angulara to jeśli się mylę poprawcie mnie, aplikacja ASP net mvc działa po stronie serwera, natomiast Angular przerzuca te prace na stronę klienta, a na serwerze działa tylko jedna aplikacja zamiast dwóch.
  • Odpowiedz