@shaelix92 a może po prostu dwukolorowe diody led? Po kablach by wychodziło że tam jest plus minus i 3 kabel jako do migaczy może. Masę to wiadomo gdzie podpiąć, plus po stacyjce(dzienne) i 3 kabelek pod migacze, czy będzie to działać poprawnie to nie wiem, ale na "nie elektryczny" rozum tak bym spróbował.
@shaelix92: Masz 3 kable czyli dwa sterowania zapewne pod dzienne i pod kierunki. Natomiast o ile jazda ze stałymi światłami dodatkowymi może się jeszcze przedrze przez kodeks drogowy to miganie wg mnie absolutnie nie.
W razie W ktoś może twierdzić że go mruganie handbarami zmyliło i takie tam prawnicze facecje.
@Gixaar: @shaelix92: Masa wspólna jak w całym moto, kable podpinasz normalnie, kolor zmieniają RGB przez prosty układ scalony (przynajmniej takie widzialem).
Miganie na żółto światłami do dziennej w autach przechodzi przez homologację, więc pewnie na moto jakoś by przeszły.
@Gixaar: Ale co mają go handbary mylić? A jak są np, kierunki z mt10, albo nowym mt09 tak mocno po bokach? To na to samo wychodzi, do tego montujesz akcesoryjne kierunki led+ i też masz światła pozycyjne + kierunki. Światła pozycyjne świecą cały czas i homologacje to spełnia, więc takie handbary z dodatkowymi ledami też będą to spełniać.
@Pszemekk: Homologacje spełniają światła homologowane czyli takie które przeszły procedurę homologacji i uzyskały certyfikat homologacji którego potwierdzeniem jest oznaczenie homologacji czyli literka E i liczba oznaczająca numer kraju w którym przeszły homologację. Dla pewności powtórzę o co mi chodzi: o homologację.
Styknie, czy za mało razy?
Stosowanie oświetlenia niehomologowanego w ruchu drogowym grozi mandatem i zatrzymaniem kwita a w razie W można mieć korowody z ubezpieczalnią.
@Gixaar: wygrawerowanie homologacji laserowo to 5minut roboty. Poza tym 50% samochodów pewnie nie ma swiatel dlr homologowanych, już nie wspominając że u niektórych to w ogóle nie widać że coś świeci. Takze akurat o mandat za taki dodatek chyba bym się jakoś mocno nie martwił. A jak nie to zawsze można dac jakaś szybkozlaczczke i w razie W po prostu odpiac dodatkowe oswietlenie.
@shaelix92: wygląda na to, że są. zobacz, ze świecą jakby z różnych stron zależnie od barwy. jak świeci biało to jest jasny punkcik z jednej mańki a jak na żółto to już nie. pewnie jest tam układzik, który powiedzmy wygasza dzienne przy mrugnięciu żółtego na dwie sekundy, więc po wyłączeniu kierunku włącza się nazad po chwili. pomijam kwestię, że osobiście wolałbym kupić osobno kierunki z taką funkcją jeśli bardzo ci na
https://www.banggood.com/Motorbike-LED-Handguards-Inbuilt-Daytime-Running-Turn-Lights-Modified-p-1139664.html
Chciałbym to zintegrować - dzienne + migacze. Według mnie coś tutaj nie pasuje.
Nie można po prostu podpiąć dziennych pod mijania i migaczy bo to nie będzie działać - chyba, że są tam dwa paski led w środku w co bardzo wątpię ( ಠ_ಠ).
#motocykle
Natomiast o ile jazda ze stałymi światłami dodatkowymi może się jeszcze przedrze przez kodeks drogowy to miganie wg mnie absolutnie nie.
W razie W ktoś może twierdzić że go mruganie handbarami zmyliło i takie tam prawnicze facecje.
Gx
Miganie na żółto światłami do dziennej w autach przechodzi przez homologację, więc pewnie na moto jakoś by przeszły.
Zaryzykuję , najwyżej podłącze same do jazdy dziennej.
Styknie, czy za mało razy?
Stosowanie oświetlenia niehomologowanego w ruchu drogowym grozi mandatem i zatrzymaniem kwita a w razie W można mieć korowody z ubezpieczalnią.
Ja nikomu nie bronię tylko