Wpis z mikrobloga

Mirki mam pewien mały problem ponieważ szukam opon na zimę ostatnio na był wpis o testach opon wybrałem sobie 5 modeli ale nadal nie umiem się zdecydować moje typy to:
Nokian WR D4
Continental WiterContact
Bridgstone Bizzak
Goodyear Ultragrip 9
pirelli cinturato Winter
Może któryś mirek bądź mirabelka który/a ma takie opony i może przedstawić swoją subiektywną opinie na ich temat
#motoryzacja #opony i nie wiem co by jeszcze
  • 18
  • Odpowiedz
@sewekn111: Bierz Nokian WR D4, miałem w VW w rozmiarze 195/65R15 jak i obecnie w Volvie 205/55R16. Bardzo ciche w stosunku do innych, które testowałem. Według etykiety EU Nokian WR D4 ma lepsze parametry od Michelin Alpin 5.
  • Odpowiedz
@sewekn111: Najlepszy stosunek ceny do jakości mają:
http://wulkanista.pl/bfgoodrich-g-force-winter-2/ i
http://wulkanista.pl/kleber-krisalp-hp3/ (cena ok. 180 zł, etykieta E, B, 69)

dalej mamy Nokiana WR D4 (cena ok 210 zł, etykieta C, B, 69)

Nie chce ujmować nic Michelinowi Alpin 5 i Pirelli Cinturato Winter bo to świetne opony, ale troszkę przepłacone.

Tak więc widzisz, spokojnie zmieścisz się w 900 zł nawet jeżeli zdecydjesz się na najdroższe Micheliny czy Pirelli. Dodam tylko że sprawdzałem
  • Odpowiedz
  • 0
@poczekaj nie w ogóle nie jeżdżę po takich trasach nawet nigdy nie zastanawiałem się czy bieżnik taki a taki ma różnice. Raczej miejska jazda mało autostrad drogi krajowe i wojewódzkie myślę że za jakieś 3 miesiące około 3 tys miesięcznie
  • Odpowiedz
@sewekn111: Ja 3 lata temu się nastawiałem na D3 i w zasadzie już miałem kupować, ale potem zostałem oświecony, że jak się jeździ po mieście i na trasie, to lepiej A3. Bieżnik takiego typu jak w D4 lepiej się sprawdza w kopnym śniegu, z kolei bieżnik w A4 lepszy będzie na asfalty, a w śniegu jak się trafi i tak sobie poradzi. Plus asymetrycznego jest taki, że jak masz oddzielne felgi
  • Odpowiedz