Wpis z mikrobloga

Cześć Mikri!

Właśnie padł laptop mojej mamie. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Laptop od nowości jej i jeszcze na gwarancji (pozostało 131 dni).
Przed wysłaniem laptopa planuję oczywiście zrobić mu dokładne zdjęcia.

Niestety tyle się naczytałem o grzechach polskich serwisów na wypoku, że ogólnie rzecz biorąc spodziewam się, że laptop wróci zdemolowany z serwisu.

Po drugie spodziewam się odmowy naprawy, bo "został zalany" (czyli standardowa odpowiedź 90% serwisów w Polsce) ( _)

Oczywiście laptop od nowości, czyli od wyciągnięcia z pudełka do dziś ani razu nie miał kontaktu z żadną cieczą ani nie został uszkodzony mechanicznie.

Możecie mi coś poradzić, jak się dodatkowo zabezpieczyć zanim go wyślę, żeby mnie nie wyrolowali?

I najważniejsze wysyłać od razu bezpośrednio do serwisu Lenovo czy lepiej robić to przez sklep (oleole.pl) ?

#serwispc #seriws #lenovo #laptopy #laptop #gwarancja
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Psibob: ja bym zgłaszał od razu do Lenovo, przeważnie nie ma problemów z nimi. W sumie dużo do nich wysyłamy lapków w pracy i nie zdarzają się takie dziwne przypadki jak ludzie opisywali ;)
  • Odpowiedz