Wpis z mikrobloga

@murarz208: Hej! Po dłuższej przerwiew rzucam update #hexival :D

Zmiany:
- przeprojektowałem interfejs graficzny - wróciłem do pionu ;)
- ekwipunek - teraz po zabiciu potwora dostajemy przedmiot do manipulowania planszą, a po zajęciu bonusowego pola dostajemy przedmiot pomocny w walce, można składować max do 3 przedmiotów w tym hexy,
- 2 nowe rzeczy do kupienia - żołnierz oraz atak żołnierza,
- wyświetlanie statsów żołnierzy i potwora,
- animacje na mapie,
- 2 nowe rodzaje hexów - góry (przeszkoda, blokuje dany obszar), bonus (po postawieniu hexa na przeszkodzie otrzymujemy przedmiot do walki z potworem)
- nowa mechanika gry - potwory atakują żołnierzy cyklicznie, ale nie co kilka sekund ale co kilka położonych hexów (brakowało trochę powiązania między walką a układaniem hexów). Po położeniu jednego z typów (zielony) hexów atakujemy potwora.

Poniżej kilka gifów z aktualnej wersji ( ͡° ͜ʖ ͡°)

link do poprzedniego wpisu, jakby ktoś chciał zobaczyć jak to 5 miesięcy temu wyglądało ;)
https://www.wykop.pl/wpis/23929813/murarz208-hej-wszystkim-maly-update-w-hexival-zmia/

#libgdx #gamedev #java #indiegamedev

----------------------------------

Hexival ma być strategiczną grą typu 'match 3'. Rozwijamy królestwo i odpieramy ataki potworów, rozmieszczając i dopasowując hexy na planszy.
murarz208 - @murarz208: Hej! Po dłuższej przerwiew rzucam update #hexival :D

Zmian...

źródło: comment_1HZf48a1nWmV7Ud8UeIzEKMpWCO6SDOd.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz