Wpis z mikrobloga

@pcela: możliwe, że dane które na ktoóre masz zarejestrowny numer nie zgadzają się z danymi faktycznymi.
Mój różowy tak miałi musiał iść do starego operatora i zaktualizować/poprawić dane a potem spowrotem do nowego...

ale to wyszło po tygodniu jak nowy operator wysłał pierwszy wniosek o przeniesienie numeru i uzyskał odpowiedź odmowną ze względu na błąd w danych, a nie na biurku u konsultanta...
@pcela w salonach pracują najwięksi debile, których nie chcą nigdzie indziej (z nielicznymi wyjątkami). Gościu nie ma z tego kasy, więc "nie potrafi" . A wystarczy, że jak nie wie jak to zadzwoni do swojego wsparcia.

Sprubuj przenieść na wybierzorange.pl albo wybierz inna sieć, skoro od początku masz problemy (nie jest to dobry znak)
@Clear:
Przez wybierzorange.pl też próbowałem (w pierwszym poście piszę, że próbowałem przez stronę www). Wniosek został zamknięty bez żadnego info co i dla czego.
@pcela: Spróbuj jeszcze raz w salonie, najlepiej firmowym. Po odrzuceniu wniosku możesz zadzwonić na infolinię i mogą ci podać powód odrzucenia bo taki jest widoczny.