Wpis z mikrobloga

Da się przekonwertować string żeby był nazwą zmiennej, przykładowo ona jest w klasie tam Class1.Class2.value i zamiast pisać Class1.Class2.value = 10; to powiedzmy

void Function ()
{
Function2("Class1.Class2.value");
}
void Function2(string text)
{
text = 10;
}
#unity3d #programowanie
  • 11
  • Odpowiedz
@skyfire: @Pan_Qcek: mam bardzo dużo odwołań do klas gdzie zmienia się tylko przód a reszta zostaje taka sama chciałem to jakoś ukrócić bo aktualnie mam tasiemca gdzie tak na prawde mógłbym mieć 1 linie i w niej odwołania poprzez jakąś zmienną w funkcji
  • Odpowiedz
@Wextor Zrób metody pre i post i wołaj za każdym razem albo zobacz programowanie aspektowe albo przekazuj do innej metody akcje ()=>{this.value = 10;} albo ta refleksja nieszczęsna. Chociaż najprawdopodobniej rozwiązujesz zły problem:)
  • Odpowiedz