Aktywne Wpisy
kawasoo +1
#famemma kto chce link ?
fake-konto +1
Ejjj, #!$%@?, wytłumaczcie mi pls, kogo stać na budowę/kupno domu????
Minimalnie sensowna działka w mojej okolicy to 150-200k, w dobrej lokalizacji to 350-400k. Do tego 600-700k za sam dom w bieda wersji. Razem ~800-1200k plnów. Przy założeniu wkładu własnego np. 200k i tak potrzebuję minimum ~600k kredytu. Rata, oczywiście kredyt standardowy, bo na BK2% się nie łapię, to prawie ~5k xDDD
IT, JDG, od niedawna OE i 2 etaty, więc miesięcznie te
Minimalnie sensowna działka w mojej okolicy to 150-200k, w dobrej lokalizacji to 350-400k. Do tego 600-700k za sam dom w bieda wersji. Razem ~800-1200k plnów. Przy założeniu wkładu własnego np. 200k i tak potrzebuję minimum ~600k kredytu. Rata, oczywiście kredyt standardowy, bo na BK2% się nie łapię, to prawie ~5k xDDD
IT, JDG, od niedawna OE i 2 etaty, więc miesięcznie te
1,
2,
3,
4,
5
etc
I Chodzi żeby mega szybko jak się kursorem zaznaczy to wszystko i na dole jest pokazana suma kolumny E = "15" żeby samo wyskakiwało z boku po prawej stronie ta suma "15" zeby isc dalej z nastpnymi
A nie samemu wpisasywc na kazdym zsumowaniu to wszystko recznie :-(
CZYLI bardzo prozaiczna rzecz żeby nie wpisywać zawsze tych "15" a tylko znaznaczyc i samo żeby sie wpisywało
#internet #polska
1. klikasz gdzie chcesz mieć tą sumę
2. wpisujesz =SUMA(
3.zaznaczasz myszką obszar gdzie masz dane
4 zamykasz nawias i enter
1) zaznacz interesujący Cię zakres (plus jedna komórka poniżej danych)
2) F5 -> Specjalne-> Puste
3) w menu Narzędzia główne w części Edytowanie kliknij Autosumowanie
W tym miejscu powinieneś dostać odpowiednie sumy w pustych komórkach. Trzeba je przenieść w bok, więc:
4) skopiuj cały zakres do kolumny obok
5) ctrl+H i zamień literę nowej kolumny na literę źródłowej kolumny (np. jeśli skopiowałeś z A do B, to zamień B
I za cholerę nie mogę tego pojąć...
{=SUMA(ADR.POŚR("a"&MIN.K(JEŻELI(A1:A20="";WIERSZ(A1:A20));WIERSZ(A1:A20))&":a"&MIN.K(JEŻELI(A1:A20="";WIERSZ(A1:A20));WIERSZ(A1:A20)+1)))}
Ino raz, że nie sumuje pierwszego przedziału, a dwa, że podaje sumy jedna pod drugą. Później wpadłem na alternatywę rozpisaną w poprzednim poście i chyba temat porzucę :)
PS patrząc na Twoją formułę to od razu włącza mi się lampka: nie używać nigdy ADR.POŚR i PRZESUNIĘCIE. Bardzo rzadko są wymagane - można je zastąpić innymi formułami, a w dużym arkuszu mogą
@DwaNiedzwiedzie: Jasne, ale gdy swego czasu sporo w pracy korzystałem z Excela z dużym naciskiem na wydajność, to przyjąłem, że funkcje nie istnieją, sięgałem po nie tylko gdy już nie było innej możliwości