Wpis z mikrobloga

Jak będziecie mieli chęć napisać reklamacje do #biedronka to darujcie sobie. Tam boty pracują
Napisałem reklamacje i w co drugiej wiadomosci to samo mi wklejają
dziś znów dostałem:

Szanowny Panie


W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. pragniemy podziękować za kontakt z

Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.

W odpowiedzi na zgłoszenie prosimy o przesłanie wyraźnego skanu/zdjęcia

paragonu w celu weryfikacji złożonej reklamacji.

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Poprzednie info w sprawie złożonej reklamacji: tutaj


#januszebiznesu #oszukujo
  • 6
@ZyciowaPrawda: oszukali mnie :) składam reklamacje bo obiecali nabic rabat a wprowadzili w bład, ze nie ma takiej promocji :) Robię to dla beki, ale myslalem, ze przynajmniej napiszą aaa sorki, masz świeżaka :D
@widmo82: prawie zawsze wklejają gotowca. Nielicznym napiszą coś ręcznie.
Zwykle gdy zdarzy się brak aktualnej promocji, ale się towar kupiło, to każą iść z paragonem do sklepu po zwrot różnicy i faktycznie oddają, po zgłoszeniu internetowym często w sklepie od razu wiedzą o reklamacji (choć czasem nie i trzeba na miejscu zareklamować).
Natomiast gdy się zrezygnowało z zakupu, to jeśli jeszcze promocja trwa, to zachęcą do zakupu po wgraniu promocji do
@widmo82: przechodzę to też ostatnio 3 maile z automatu złożone. Pierwszy mimo że załączony paragon, nr karty biedronki, odpisali, żebym przysłał paragon i nr karty. Odpisałem więc, że wszystko juz dostali, ale mimo to przesyłam ponownie, oraz że na paragonie jest to i to i ze powinno być tyle i tyle. Odpisali że do promocji nie wlicza sie alkohol, tytoń i produkty początkowego żywienia niemowląt. Kpina jakaś, bez związku na reklamację.
@maniu polityka jest taka żeby cokolwiek odpisać na reklamację nawet jakies głupoty żeby nie było że się nikt nie ustosunkowal. Dobrze ze przekonałem się o tym w tym momencie a nie jak reklamacja jest na grubsza kasę.