Wpis z mikrobloga

@Hattrick wyglada calkiem spoko, weź go na jakiś porządny przegląd przed zakupem, jak bedzie ok to kwestia tylko ceny, bo dość drogi jak za ten rok. Znajomy niedawno kupił z tego samego roku meganke z podobną opcją ale silnik 2.0 benz i automat za 21000.
  • Odpowiedz
@Hattrick dobre samochody, z trwałymi silnikami. Meganka ma proste zawieszenie, ten silnik tce też jakiś mocno skomplikowany nie jest. Spójrz na to z innej strony - takie vw od dobrych 10 lat nie stworzyło silnika, który by nie sprawiał problemów na gwarancji (tsi, 2.0 tdi). A akurat u Francuzów nie ma tego problemu. Nie ma się co obawiać.
  • Odpowiedz
@Hattrick: fajny wybór - silnik ma już konkretną moc, wyposażenie też na poziomie już. Tylko nie zapomnij do ASO podjechać na sprawdzenie wszystkiego - od danych VIN na stanie auta kończąc. Po numerze vin sprawdzą ci jakie było wyposażenie i czy to nie jest jakiś ulep, w którym 3/4 auta jest z innego
  • Odpowiedz
@Singularity00: @dzikiczytelnik: Byłem w salonie Renault z nr VIN. Jest to auto z Włoch i nie ma żadnej historii (żadnych napraw), więc przebieg stoi pod znakiem zapytania. Może po prostu ktoś nie rejestrował tego w systemie, nie wiem... Jadę oglądnąć i się przejechać.
@mpcorp: Spoko :D
  • Odpowiedz
@Hattrick: znaczy nikt nie robił nawet przeglądów w ASO po prostu albo ktoś nie wpisał tego we Włoszech choć powinien. Ciekawe czy olej ktoś w ogóle wymieniał w tym aucie czy to olał totalnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wyposażenie sprawdzili czy takie było fabryczne?
  • Odpowiedz
@dzikiczytelnik: @Singularity00: Zero historii pojazdu, ani jednej pieczątki, po prostu nic. Wysposażenie zgodne z VIN. Zderzaki wymieniane, wgnioty na błotniku, rysy zapaćkane w beznadziejny sposób czarnym czymś co czuć pod palcem. Fotel kierowcy z boku ma pęknięcie ok 20cm jakby od wsiadania. Przyciski 1,2,3 na radiu starte całkowicie. Poza tym środek ok. Wrażenia z jazdy pozytywne, dynamika wystarczająca do moich potrzeb. Długo stał na wolnych obrotach bo spalanie
  • Odpowiedz
@Hattrick: fotel wygląda na standard. Wytarte przyciski w radiu to nie problem, sobie nowe radio za 150,- kupisz i sam zmienisz. Strzelajace drzwi to standard w Renault. Do wymiany ogranicznik, oryginał poniżej 100,- wymiana w kilkanaście minut we własnym zakresie. Jednak najpierw poszukaj kogoś kto ogarnia i posiada clipa. Samochód z Włoch i 91kkm jest mało realny, bardziej gdzieś znikło 100kkm albo i 200 nawet. Te meganki są trwałe.
  • Odpowiedz
@ksiak: @dzikiczytelnik: Ten egzemplarz odpuszczam. Wcześniej nie brałem w ogóle francuzów pod uwagę, ale ta Megane jest całkiem spoko, a wersja coupe szczególnie cieszy oczy, chociaż 5 drzwi bardziej praktyczne. Najlepiej coś krajowego ustrzelić, ale ciężko będzie.
  • Odpowiedz
@Hattrick: o krajowym z dobrym wyposażeniem możesz raczej marzyć niestety.
Brak historii faktycznie jest podejrzany i całkiem rozsądne jest nie tykać tego mimo, że stan z tego co piszesz to raczej norma - fotele z eko skóry się wycierają, drzwi to jw. pisali - ogranicznik. Widać jednak, że nikt o to auto nie dbał, nie zdziwiłbym się jakby nikt ani razu oleju nie zmienił tylko jeździł aż kupił nowe auto
  • Odpowiedz