Wpis z mikrobloga

Cześć,
W zeszłym tygodniu opisałem dwóm mirkom postępy nad #brutalnaprzestrzenkosmiczna . Nie ma co wymyślać koła na nowo, więc pozwolę sobie przekleić opis postępów ;). Dzisiaj gratis filmik pokazujący adaptacyjną muzykę.

Dodam tylko, że muzyka jest nie moja i nie jest ostateczna, ale jest na darmowej licencji, więc póki co postanowiłem z niej skorzystać ;).

W skrócie:
dodałem zasób punktów cywilizacji - zdobywa się je przez jakieś milestone'y - na przykład wielkość populacji czy zniszczenie odpowiedniej ilości statków przeciwników - można go będzie wydawać na jakieś specjalne superbudynki.
Ponadto, dodawanie budynków i akcji specjalnych.
Dodałem także księżyce do planet i możliwość ich kolonizacji - w przyszłości będzie można na nich budować budynki tylko im przeznaczone (póki co, jest tylko baza księżycowa ;) ).
Ponadto mnóstwo pierdół, które robiłem dla rozluźnienia - typu lepsza praca kamery przy zbliżeniu na obiekt, zmieniająca się muzyka w zależności od tego czy walczymy czy nie - muzyka póki co na jakiejś darmowej licencji w stylu ambient.
A, no i activity log - zawiera informacje o podbiciu / stracie planet, w przyszłości inne przydatne rzeczy dla gracza (typu Twoja planeta jest atakowana).

Jak już będę miał odpowiednią ilość budynków, to dodam rasy (będą na przykład androidzi, którzy są bardziej tolerancyjni na wysokie/niskie temperatury) no i level design jak będę mieć więcej tych budynków - w tym plansza autogenerowana dla jakiegoś skirmisha chociażby.
#programowanie #gamedev #unity #unity3d
Sadun - Cześć,
W zeszłym tygodniu opisałem dwóm mirkom postępy nad #brutalnaprzestrz...
  • 4
@MiroslawWypok: Na pewno dodam coś pasującego klimatem do kosmosu - celują właśnie w ambient.
@ofczy: Nie celuję w mobilki; z wydajnością jest spoko, a przynajmniej u mnie. Gra na pewno będzie jeszcze optymalizowana, żeby dało się na starszych sprzętach odpalić. No i pw zaraz odblokuję ;).