Wpis z mikrobloga

hejo, mój ostatni post dotyczący mojej gry, nad którą aktualnie pracuję całkiem wam przypadł do gustu, także jeżeli chcecie będę na bieżąco dzielił się z wami postępem ( ͡° ͜ʖ ͡°) W sumie zakładam więc uroczyście tag #potgra
Jeżeli chodzi o progres wizualny to niewiele jak na razie się zmieniło (dlatego wrzucam te same screeny, soreczka), ale mam w pełni opracowany w Wordzie scenopis i względnie fabularnie wiem już w jakim kierunku zmierzam. Prócz tego ochrzciłem mój projekt nieskromnym i minimalistycznym "Pot" ale rzecz jasna po angielsku, bo w sumie gra orbituje wokół tematu glinianych garnków nieco i jest to jakaś rozdmuchana alegoria.
Przede wszystkim jednak pracuję nad udźwiękowieniem gry i za wyzwanie postawiłem sobie stworzenie generatora muzyki, pół-proceduralnego, ale bardziej raczej losowego, wzorując się znowu Proteusem. Tak więc gra w zamyśle będzie z gotowych "sampli" składać ambientową muzykę, a co za tym idzie nada to grze kolorytu, bo dzięki temu będzie wchodzić w interakcje z otoczeniem np. mogą dochodzić kolejne instrumenty w nowych lokacjach, można całkowicie zmieniać progresję i bawić się dynamiką i tempem.
Nagrałem prosto z gry jak póki co to brzmi kolejno w menu i w pierwszej lokacji, jaką jest swojego rodzaju wioseczka. Trzymcie: https://www.dropbox.com/sh/tlqtql31094j1wt/AADzeiXG9RQJQSY8NdkAAzZIa?dl=0
Za tydzień mniej więcej znowu się z wami podzielę jak mi idzie jeżeli tylko chcecie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak czy inaczej jeszcze raz dziękuję z całego serduszka za miły odzew pod poprzednim postem ʕʔ

#indiegamedev #gamemaker #gamedev #pixelart #muzyka #potgra
Pobierz
źródło: comment_1xj3yfnpkBOSITZKBcjLEyCakef3IXio.jpg
  • 2