Wpis z mikrobloga

Indesit Radomsko. Kto jeździ albo wysyła ten wie co to #!$%@? jest. Standardowy czas na rozładunek to na dzień dobry 24h, niektórzy stoją po 3-4 dni. Sam kierownik magazynu otwarcie przyznaje że traktują samochody jak darmowy magazyn, i rozładują Cię dopiero jak brakuje im tego co akurat przywiozłeś. Osobiście apeluję do prezydenta miasta Radomsko, wielce nam panującego Andrzeja Dudy oraz właścicieli portalu wykop.ru o podjęcie decyzji w sprawie zaorania tego kołchozu w #!$%@? i uprawę na jego miejscu bagiennego ziela.
Pozdrawiam, Target1920
#bekaztransa #targetowemysli
Target1920 - Indesit Radomsko. Kto jeździ albo wysyła ten wie co to #!$%@? jest. Stan...

źródło: comment_70MyxHkBkie9ibQDzLFDj8CvkzWBewEY.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
@Target1920: po co tam ładujesz, a potem się nam żalisz? Ktoś Ci pistolet do głowy przykłada, żeby tam auto wysłać? Choćby się zesrali, to po jednej takiej akcji moja ciężarówka nie przekroczyłaby bramy tego kołchozu.
  • Odpowiedz
  • 61
@wasiuu ale o co ty się na mnie #!$%@? gościu xD też raz tam zrzucalem i więcej nie pojadę, a nie żale się tylko mówię jak jest xD wdech #!$%@? wydech człowieku
  • Odpowiedz
@Target1920: nie chce mi się zagłębiać w odmęty prawa przewozowego, ale WYDAJE mi się, że w takiej sytuacji, można jechać się zrzucić w jakimś okolicznym magazynie i umywać od tego ręce, ale to tak tylko w teorii.
  • Odpowiedz
@Rick_Sanchez: eh, ludzie. nigdy nie jezdziliscie to nie wiecie jak to jest. niestety nie jest takie proste i po takiej akcji byłaby ogromna awantura co sobie firma przewozowa wyobraża i albo byłoby potrącenie z faktury albo w ogole problem z zapłatą za niedopełnienie frachtu
  • Odpowiedz
@Harpor: Uwierz mi, że zdaje sobie sprawę, że w przypadku transportu teoria a praktyka to dwie osobne sprawy xD Terminy płatności powyżej 30 dni, kierowca sam ładuje/rozładowuje towar, obciążenia za szkody w transporcie, neutralne cmr, kierowcy wypisujący cmr. Tego wszystkiego nie powinno być, ale jest xD Funfact według CMR to załadowca powinien zajmować się zabezpieczeniem towaru, wszystkie pasy etc.
  • Odpowiedz