Piranha Bytes oficjalnie zamknięte. To koniec studia, które stworzyło Gothica.
![Piranha Bytes oficjalnie zamknięte. To koniec studia, które stworzyło Gothica.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/e280a7794bf09db535dae3748ac441cc8c40ab78951db734489546da24f804c9,w300h194.jpg)
Twórcy Gothica mieli problemy już wcześniej, ale jak dowiedziało się CD-Action ostatniego dnia czerwca ich ponad 20-letnia przygoda w branży się skończyła.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 85
- Odpowiedz
Komentarze (85)
najlepsze
źródło: 64578325_2023815787723681_137538884476076032_n
PobierzJeżeli zamknięcie Piranha Bytes okaże się prawdą, to będzie trochę smuteczek, ale z drugiej strony mnie to nie dziwi. Oni zatrzymali się w rozwoju w 2006 roku. Ich ostatnim ambitnym projektem był Gothic 3 z 2006 roku i do tamtego momentu było widać, że studio faktycznie próbuje się rozwijać. Mieli ambitne plany stworzenia gry w olbrzymim, otwartym świecie bez ekranów ładowania i z ciekawą fabułą. Niestety, Gothic 3 okazał się niewypałem i wyszedł tutaj brak doświadczenia, czasu i pieniędzy.
Natomiast wydany 3 lata później Risen mimo, że był bardziej przemyślany i dopracowany niż Gothic 3, to był tak naprawdę krokiem wstecz, bo to był dosłowny klon Gothic 2: Noc Kruka. Ich następne gry to były "bezpieczne" klony Gothików, byleby tylko zadowolić swoich fanów.
Natomiast
@djtartini1: to oni jeszcze zyja ? o panie
Za info z cdaction.pl - "Jej celem będzie tworzenie mrocznych akcyjniaków z elementami horroru. Produkcje będą mocno niezależne i wydawane, przynajmniej na razie, na własną rękę."
Coś subiektywnie nie mam przeczucia, że to będą to hity (jeśli się jakiekolwiek pojawią)
@John_Doenut: no im się w zasadzie nigdy za bardzo nie udało wydać hitu.
Komentarz usunięty przez autora
Zbieranie rzepy w gothic 2 miało więcej głębi niż wszystkie zadania poboczne w Elex 2.
A Elex 2 to juz kompletna porażka
źródło: obraz_2024-07-08_181337349
PobierzTak czy siak