Chyba 8 się doliczyłem. I do tego kolej, którą podobnie jak w Paryżu można przejechać przez miasto szybciej.
@janekplaskacz: maja 5 podziemnych linii (L1-L5) w rejonie miasta, obslugiwanych przez Transports Metropolitans de Barcelona i dodatkowe 6 linii czesciowo naziemnych (L6-L11), ktore wyjezdzaja juz daleko po za granice Barcelony i obsluguje je Ferrocarriles de la Generalidad de Cataluña
maja 5 podziemnych linii w rejonie miasta, obslugiwanych przez Transports Metropolitans de Barcelona i dodatkowe 6 linii czesciowo naziemnych
Jeżeli liczysz jako metro tylko 100% podziemne linie to w Pradze nie doliczysz się 3 linii. Liczę jako metro to, co jest oznaczone jako metro (bez kolejek linowych).
@janekplaskacz: JA porownuje ilosc podziemnych linii w samym miescie, bo takie metro mamy w Warszawie i pod tym zgledem jest najwieksza roznica, bo oba miasta o podobnej ilosci mieszkancow, a u nas 1,5 linii.
To nie jest temperatura dla białego człowieka. Ponad 20 stopni w Warszawie o 2:30. W nocy organizm potrzebuje chłodu do wypoczynku. A jutro ma być jeszcze cieplej.
#fotografia #cityporn #barcelona
@janekplaskacz: maja 5 podziemnych linii (L1-L5) w rejonie miasta, obslugiwanych przez Transports Metropolitans de Barcelona i dodatkowe 6 linii czesciowo naziemnych (L6-L11), ktore wyjezdzaja juz daleko po za granice Barcelony i obsluguje je Ferrocarriles de la Generalidad de Cataluña
I buduja jeszcze dwie kolejne.
Jeżeli liczysz jako metro tylko 100% podziemne linie to w Pradze nie doliczysz się 3 linii. Liczę jako metro to, co jest oznaczone jako metro (bez kolejek linowych).