Aktywne Wpisy
Malinowy_nos +361
Mirellllssse +1
Cześć wszystkim. Zwracam się do Was z pytaniem czy uważacie codziennie picie piwa za problem? Jestem ze swoim partnerem pół roku, na początku związku czasem coś sobie wypił, ale nie było tego tyle co teraz. Gdy zaczęło robić się ciepło, to pije praktycznie codziennie jedno piwo, czasem kilka. Twierdzi, że to nic złego, bo w lecie po prostu ma ochotę, ciężko pracuje (budowlaniec) i w zimie nie będzie pił. Jego ojciec jest
---------
tldr:
Lenowo nie uznaje gwarancji, bo wodoszczelny telefon (powinien wytrzymać 30 minut 1 metr pod wodą) jest wilgotny w środku, a wg brak wodoszczelności wg Euro Rtv Agd wynika z niewłaściwego użytkowania. Jako bonus: ojczymowi nie uznali gwarancji (ekran przestał działać), bo na ekranie była 1 serio mała ryska.
Bratu też się Lenovo popsuł, z tym ze miał ubezpieczenie, więc nie było problemu.
Też miałem Lenovo, akurat byłem zadowolony.
3 na 4 Lenovo się popsuły.
Jakieś pomysły, co mogę teraz jeszcze zrobić? Do sądu?
---------
Mireczki, #lenovo I #eurortvagd to #!$%@?.
Z dziewczyną złożyliśmy reklamację, bo po roku użytkowania telefon zaczął bez przerwy się wyłączać.
Najpierw z tytułu gwarancji producenta.
Odpisali, że nie uznają reklamacji, bo części w telefonie są wilgotne. Telefon był 2x zamoczony na jakieś 10 sekund: raz pod kranem był umyty, raz był zanurzony na chwilę na głębokość około 15 cm.
Rzecz w tym, że według producenta telefon spełnia standard wodoszczelności IPX7, więc powinien wytrzymać bez problemu zanurzenie go na 1m przez 30 minut.
To w nie udało, to daliśmy go na reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową, bo powinien być wodoszczelny, a nie jest.
Odpisali tylko:
"Weryfikacja techniczna reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy i niezwiązanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania. W takiej
sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona."
Robią co chcą licząc na to, że klient odpuści.
#afera ##!$%@?
@ile-prawdy-jest-w-jednym-slowie: odkryłeś coś, co było wiadomo już w 1410r...
Nie przyjmiwanie wodosczelnych telefonów na gwarancje to norma.
Patrz iPhone 7.
@Jestem_Tutaj: @Ewentualnie: @RRybak: @DominoCity:
Ojczym zawsze miał #!$%@? na punkcie ochrony telefonu. Zawsze ma duże, odporne etui jakby na budowie pracował, hartowane szkło. Najsmieszniej, że z serwisu telefon wrócił bez hartowanego szkła
Nigdy więcej lenovo - odradzam to w każdej firmie, którą obsługuję i każdemu pytającemu. To gówno nie ma prawa dłużej istnieć na rynku.