Wpis z mikrobloga

Hej, może ktoś się orientuje czemu wszystkie e-maile wysłane z nowo zakupionej domeny trafiają do spamu w gmailu?

Kupiłem dzisiaj domenę .com oraz mam okres próbny hostingu w hekko.pl. Niestety, jakakolwiek wiadomość wysyłana z adresu w mojej domenie trafia do spamu... To kwestia czasu, sprawa nie do rozwiązania, czy też muszę coś pozmieniać w panelu DirectAdmin?

#nocnazmiana #webmastering #informatyka #internet #pytaniedoeksperta
  • 8
@jafran: Zostali przejęci i bez żadnego me ani be pozmieniali ceny domen, hostingów czy vpsów. Początkowo jeszcze miało być tak, że jak miałeś u nich domeny, to przedłużasz po starych zasadach, ale gówno prawda. I dowiadujesz się o tym, gdy dostajesz FV o 30zł większą. Przy kilkunastu domenach to spory dodatkowy koszt. Koszta VPSów też strasznie poszły w górę.
Sorry ale jestem lekko zielony, w tym toolbox co muszę zrobić czy wpisać? Co do szyfrowania to chodzi o SSL? na razie nie wykupiłem żadnego certyfikatu.

PS. Gmail jakimś cudem przepuścił kolejny wysłany email (nie wrzucił do spamu), moze jest jakaś nadzieja :P