Wpis z mikrobloga

@diarrhoea: Zazwyczaj kupuje się kevlar + hełm żeby nie paść na strzała z większości broni ale co ja wiem; aim punch to dodatkowy problem bez grania z kevem i helmem, ugrywanie eco stalo sie latwiejsze- proste.
  • Odpowiedz
@Jacko_ Jak grasz CT to stosunkowo często grasz bez kasku, bo strzał z ak i tak Cię #!$%@? z kaloszy. Dodatkowo prawdopodobnie straci sens granie np. Famas + kev i lepiej będzie zagrać famas + granaty albo samo m4. Według mnie znowu ogranicza poola broni taką decyzją.

Osobiście uważam, że to bad idea i znowu zaczynają mieszać w czymś, co było nieźle zbalansowane.
  • Odpowiedz
@Piaer: z większości broni dostanie strzała w ryj bez hełmu to po prostu padnięcie... chyba że na duży dystans. nie rozumiem dalej twojego toku rozumowania.

W czym by to miało pomóc? Że jak CT będzie raszowało na eko to będzie miało łatwiej? Kupią po samym five-sevenie i jazda, po co kupować kevlar nawet szkoda kasy.
  • Odpowiedz
@Rodzynek_w_serniku: Po pierwsze mam nadzieję, że przez ograniczoną konieczność kupowania kevlara na pistoletówkach, gracze pokuszą się o zakup granatów i fajną taktyczną grę. Po drugie taki ogromny aimpunch jest efektem przypadku i praktycznie uniemożliwia przeciwnikowi rewanż, bo po takim chybotnięciu nie ma szans na trafienie. To jest moja opinia na tę sprawę i rozumiem, że możesz się ze mną nie zgodzić.
  • Odpowiedz
bo po takim chybotnięciu nie ma szans na trafienie.


@Piaer: i zupelnie slusznie, nagroda i kara za kupienie kevlaru
moim zdaniem to porazka, sam wielokrotnie padalem grajac eco tylko dlatego, ze nie mialem kevlar ai dostalem pierwszy strzal, no ale dla mnie dobrze, czesciej bede mogl grac awp bez keva i fakt ze jako pierwszy zostane trafiony nie bedzie oznaczal jeszcze przegranego duela jak do tej pory
  • Odpowiedz
@RBNG: nagroda i kara za kupienie kevlaru, ale co w takim przypadku w pistoletówkach kiedy nie masz szans na kevlar. Swoją drogą zamiast specjalnie majstrować z pistoletami proponowałbym, żeby pierwsza porażka dawała 1900 kasy, a nie 1400. Byłoby mniej rund eco, a więcej skillowego grania taktycznego.
  • Odpowiedz