Wpis z mikrobloga

Ten właściciel restauracji też jest niezły, na jakiejś stronie umieszczona jest nieprawidłowa informacja dotycząca terenu na którym możliwa jest realizacja zamówień przez jego firmę i #danielmagical dzwoni do niego. Zachowuje się początkowo kulturalnie by wyjaśnić tą sytuację i ten właściciel zamiast przyznać się to błędu odpowiada "to se pan możesz zgłaszać". Jak dla mnie to jest chamskie zachowanie w stosunku do klienta.
  • 3
  • Odpowiedz
@anymous_: omg to wina pyszne pl, bo ostatnio zmieniali wyszukiwanie adresow z google maps i system jest totalnie skopany nizeli dawniej. Ale jak mu dali pare minut pozniej, ze nie robia tam dostaw to jaki problem ?
  • Odpowiedz
@Neaopoliti: Wiem że to prawdopodobnie wina strony pyszne.pl ale mógł przeprosić za tą sytuację i zachować się tak jak profesjonalna firma a nie chamsko odpowiedzieć "to se pan możesz zgłaszać".
  • Odpowiedz