Wpis z mikrobloga

Mała aktualizacja mapy "Piraci i Kupcy", aktualnie wersja 0.2 #heroes3

Changelog:

- Dodano brakujących strażników w kilku bramach
- Uzupełniono i dodano butelki na morzu. Od teraz w każdej z butelek znajdziecie zwrotkę "Morskich opowieści" #pdk
- Dodano kilka zdarzeń na Karaibach, w tym niespodziewane ataki piratów
- Dodano informację "na krańcu świata" informującą o braku dalszej drogi
- Poprawiono siłę początkową gracza seledynowego (piraci). Od teraz piraci startują z normalnym zamkiem, bez kapitolu i zamku.

info.
- Jestem świadomy tego, że nie we wszystkich nadmorskich miastach działa opcja budowy stoczni. Jest to spowodowane tym, że miasto musi być ułożone w jakiejś dziwnej pozycji, toteż nie zawsze istnieje możliwość wybudowania łodzi. Np. na Tortudze nie sposób zbudować stoczni, choćbym ją układał na lewo i prawo. Zamiast tego na wyspach położone są w pobliżu Stocznie.
- Dorzucam mały rzut na Nowy Świat z minimapą.
- Tworzę nowy tag gdzie będę wrzucać aktualizacje/nowe mapy #heroes3mapy

LINK: POBIERZ
2phonepiotrus - Mała aktualizacja mapy "Piraci i Kupcy", aktualnie wersja 0.2 #heroes...

źródło: comment_CBi5wOAHnpn77TRBLD4zfkr6R4N0mVfX.jpg

Pobierz
  • 33
@hehenuanek: 1. Jakie znaczenie będzie miało to miejsce prócz tego, że będzie tam po prostu woda i śmieci do pozbierania? Mogę ewentualnie dorzucić tam jakąś tajemniczą wysepkę (tak jak tą jedną chociażby) ale nie widzę większego sensu. Raczej wolałbym, żeby gracz skupił się na centrum.
2. Chciałem dodać możliwość swobodnego przepłynięcia na drugą stronę, a kanał Panamski, choć wtedy jeszcze nie istniał, wydawał mi się najciekawszym rozwiązaniem. Wiru nie może być,
@2phonepiotrus: według mnie mogłeś zrobić bardziej ambitnie, w #!$%@? miejsca jest na powierzchni - tam mogłeś dać ten skrawek ameryki przy wybrzeżu, a w podziemiach dalsze tereny ameryki północnej i południowej. Ale i tak zagram sobie.
@2phonepiotrus: W sumie nie wiem którą wersję pobrałem, ale:
Grając Anglią nie mogłem wsiąść do statku ze stoczni, statek był spawnowany w taki sposób że nie dało się do niego dojść... albo trzeba było znaleźć jeden piksel gdzie by załapało i nie udało się.
Smocza Utopia była za bramą strażnika (bodajże czarną?), ale dało się ją po prostu obejść od góry :D Jedno pole nad strażnikiem było wolne.