@Kick_Ass: to już chyba prędzej dla BMW 310R. U nas nie wróżę temu wielkiej przyszłości bo ludzie jeżdżą albo 125 albo czymś >500 mimo że do miasta nic lepszego jak takie ~400 moim zdaniem nie ma. Szkoda tylko, że to ten Bajaj tak cholernie ciężki (BMW -22kg)
@Kick_Ass: niech z tym serduchem zrobią coś terenowego bardziej (i lżejszego)- KTM z 390 Adv czeka chyba do cholera wie kiedy, a konkurencji w sumie brak, bo ani BMW, ani Kawasaki ani Suzuki nie mają motocykla, który mógłby sensownie zjechać z asfaltu i miałby rozsądną masę, a Honda CRF250 Rally z kolei totalnie niedomaga jeśli chodzi o moc. Maszyna 155kg, 35KM byłaby świetną propozycją dla mniej bogatych motocyklistów, którzy chcieliby zjechać
@Kick_Ass trochę za silne zboczenie szosowe u nich widzę, plastiki, które się przy glebie połamią i słaby skok zawieszenia. A ja szukam czegoś jak moje XT, tylko z ABS, 15kg lżejszego, podobna moc, ale z silnikiem z sensowną elastycznością (bo tego nie uświadczyłem).
@Kick_Ass ciekawe, czy dałoby się z niego dodatkowe 3-4KM wyciągnąć, bo wysilony to ten silnik wybitnie nie jest, a na jego parametrach wyczuwam działanie lepkich macek Euro 4.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@Kick_Ass: to już chyba prędzej dla BMW 310R. U nas nie wróżę temu wielkiej przyszłości bo ludzie jeżdżą albo 125 albo czymś >500 mimo że do miasta nic lepszego jak takie ~400 moim zdaniem nie ma. Szkoda tylko, że to ten Bajaj tak cholernie ciężki (BMW -22kg)