Wpis z mikrobloga

Miraski. Firma w której pracuję poszukuje nowych pracowników na linię wsparcia technicznego.

Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki, polski, turecki, rumuński, angielski - wsparcie techniczne

Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Telefoniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV globalnej marki, pierwsza linia wsparcia technicznego.

Oczekiwania wobec kandydatów
Wykształcenie minimum średnie;
Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
Dobra dykcja;
Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta/ wsparciem technicznym.

Oferujemy
Wysokie stawki;
Korzystne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin lub na część etatu;
Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
Konkursy i spotkania integracyjne;

Więcej info na priv.


#damprace #warszawa #mordornadomaniewskiej #helpdesk
  • 11
@slava: Kandydat musi znać j. polski, niemiecki, angielski, turecki i rumuński, spełniać inne wymagania i...płacicie 14 zł brutto? Lol. Czy to podział na kandydatów? Jedni z polskim, inni z niemieckim itd? Jakie stawki dla innych języków?
@dolOfWK6KN: Tak. konsultanci z w/w językami. Wystarczy jeden obsługiwany ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Stawki są uzależnione od:
- języka
- projektu
Stawka dla j. polskiego zaczyna się od 14 PLN/h.
Stawki dla innych języków: np. j. angielski na nowym projekcie od 19 PLN/h (tutaj największa możliwość awansu, lecz także praca w godzinach nocnych projekt związany z firmą działającą na terenie US&A)
via Android
  • 0
Aha, stawka początkowa to tak max na 3 miesiące. Później normalne podwyżki aż do maksymalnej. Nie jest tak, że dostają ci kogo lubi szef ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@slava: Dzięki Tobie doceniłem swoją pracę ( ͡º ͜ʖ͡º) Prawda jest taka że stawki są niskie na początek a też nie wiadomo jaka jest czestotliwość podwyższania wynagrodzeń. Zapewne te 28 brutto osiągają specjaliści po wielu latach pracy i to na jakimś rzadkim języku. Jak na Warszawę to nie urywa, tym bardziej przy zapisku "Wysokie stawki" Zresztą pierwsza linia wsparcia to głównie odbieranie zgłoszeń od ludzi, którzy
via Android
  • 0
@Mirkoszczur tak, jest toporna, niestety. Ale nie wszyscy pasują do każdej pracy ( ͡ ͜ʖ ͡) projekty są nie tylko techniczne, ale także obsługa klientów niemieckiego portalu aukcyjnego ( ͡° ʖ̯ ͡°) lub klientów amerykańskiego odpowiednika ubera ( ͡° ͜ʖ ͡°) więc praca dobra także dla tych bardziej "humanistów" ( ), Co do