Wpis z mikrobloga

@nibiru potrzebujesz kompletnych amorów od R6 roczniki 2003-05 bodajże, te zwykle, nie UPD, razem z osią. Do dorobienia potrzebne są tuleje dystansowe na koło i dystanse na błotnik. Wysokość amortyzatorów względem serii to różnica paru mm, nieodczuwalne. Są odczuwalnie lżejsze (R6) od serii, ale nie ważyłem ich w końcu, więc nie powiem dokładnie. W każdym razie chętniej odrywa się koło przy pełnym ogniu.
Jak się zdecydujesz, to wszystko podeślę i pomogę.
Tuleje
Dodac mu 30km i motocykl idealny.


@Stitch: i wygląd FZS-a :D.

Zwykła zawiecha po tych 10+ latach to kicha nawet do zwykłej jazdy po mieście albo małe wycieczki 1+1.


@enjoi: Tu akurat się zgodzę, można dbać o zawias, ale w każdym po pewnym czasie zaczną siadać elementy eksploatacyjne, przede wszystkim właśnie sprężyny.

Ale mimo wszystko, ja stwierdziłem, że po tych 5 latach pora na coś innego, pomysłów mam milion na
@Stitch: Nooo, może kastrowany FZ1 o osiągach FZ6, dla mnie osiągi FZ6 są w zupełności zadowalające, ale FZ8 ma coś, czego tak w FZS-ie, jak i w FZ6 zajebiście mi brakuje, 20Nm więcej.
Ale mimo wszystko na razie VFR w rocznikach 2006+, czyli tych z poprawionym rozrządem i VTEC-em, wiedzie niepodważalny prym.