Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
PucziMMA +11
tl;dr
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Mirki, na początku września 2023 kupiłem auto u handlarza sprowadzającego z Niemiec. Ja jestem laikiem i mógłbym coś przeoczyć, ale było ze mną dwóch kumpli - jeden mechanik, drugi fan motoryzacji, obaj podjarani faktem oglądania auta.
Audi A4 z roku 2005, "bez rdzy", choć i tak byłem pewny, że parę rzeczy będzie do naprawy - przez 8 miesięcy, poza rozrządem wymieniłem m.in. turbo, xenony, klocki hamulcowe. Ok, norma. Ale byłem parę
Ale co zrobic... takie spoleczenstwo. A wiec Lidl powinien wyjsc na przeciw oczekiwaniom polskiego "specyficznego" klienta i tego typu oprawe zastosowac. Wzrost sprzedazy o 200% gwarantowalny (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#bekazprawakow #humorobrazkowy #heheszki #neuropa #polityka
@BojWhucie: czasem kocha, jak np. trzeba odmowic druku ulotek, z ktorych trescia sie nie zgadza.
Albo go wyznajesz albo nie. Skoro to jest prywatna firma i szef dojdzie do wniosku,ze na Polskim rynku mu spadają przychody z powodu jakiegos krzyża na serze to pewnie cos ruszy w tym kierunku
Przypominam ze np taki Real Madryt zrezygnowal z krzyża we wlasnym herbie na rynek muzulmanski zeby sie zgadzala sprzedaz koszulek
@johnmorra: bo nie lubia krzyza? Bo uznaja ze da im to wiekszy zysk? Nieistotne... Sam nie lubie krzyzy i gdybym mial wlasnego Lidla to bym nakazal toto wygumkowac z ulotek.
@alphabeta: bo pewnie w badaniach im wyszlo, ze wiecej zarobia? No watpie zeby dla samej idei/poprawnosci.
@Lord6Infamous:
Tylko czy Lidl ma sie zajmowac prostowaniem spoleczenstwa, czy generowaniem zysku?
@alphabeta: no to na pewno... tutaj cos marketingowo nie wyszlo, podejrzewam
Zobacz sobie do czego są zdolni konsumenci w USA jak ich jakies opakowanie "dotknie",tam się z nazwą czy okladką to obchodzą jak z bombą
@johnmorra: Bo pudelka po jogurcie, na których był namalowany krzyż trafiały potem do śmietnika. Nie wszystkim się podobało, że wizerunek krzyża leży pośród obierków i zużytych kondonów. Tajemnica rozwiązana.