Wpis z mikrobloga

@bobbyjones: skasuj te błędy, przejedz się troszkę i na nowo sprawdź błędy. Z tego co widzę to mogą być jakieś stare. Auxiliary coolant pump to pompa od ogrzewania postojowego lub pompa z webasto. Inne błędy dotyczą wyskakiwania zapłonu, niskim ciśnieniu oleju i błędy z prawdopodobnie przepalonymi żarówkami.
Skasuj i sprawdź na nowo czy wyskoczą takie same błędy.
  • Odpowiedz
@Arturrow: To są błędy z przeglądu serwisowego tzw przedsprzedażowego. Gościu twierdził, że są świeże, w co mi się nie chce wierzyć, gdyż wszystkie wyskoczyły około 1000km przebiegu temu i niemal jeden po drugim (na dystansie 200km). Te dwa ostatnie błędy to są żarówki LED zamiast zwykłych. Pytanie jest moje na ile poważne są te błędy, podobno jakiś jeden wskazuje termostat do wymiany, inny jakieś spalanie skokowe czy tam stukowe (nie
  • Odpowiedz
@bobbyjones:
Nie znam się na mechanice samochodowej, więc mogą być pewne nieścisłości:
003786 Pomocnicza pompa obiegu chłodzenia: odłączone zasilanie eklektyczne
0033FE Zbyt niskie ciśnienie oleju
003784 Zwarcie pomocniczej pompy obiegu chłodzenia do masy
002F79 Stuki, wtryskiwacz cylindra nr 4 wyłączony
003408 Zawór sterujący ciśnieniem oleju zacięty w całkowicie otwartym położeniu, minimalne ciśnienie oleju.
  • Odpowiedz
@Arturrow: Mini Clubman
@r4do5: Dzięki, no właśnie to takie tłumaczenie ogólne a myślę, że po kodzie błędu możnaby dokładnie określić czego dotyczy dany błąd, zwłaszcza to zbyt niskie ciśnienie oleju czym spowodowane być może
  • Odpowiedz
@bobbyjones: krótko mówiąc chyba jakaś fuszerka w elektryce, albo padnięty komputer
do tego silnik się niedługo skończy (problemy z chłodzeniem: obiegiem płynu chłodniczego i oleju, spalanie stukowe)

ps. zgaduję na podstawie błędów, nie mam z tym doświadczeń
  • Odpowiedz
@Arturrow: przeglądam sobie tag, auxlinary coolant pump w mini to pompa która pracuje po zgaszeniu silnika i chłodzi turbo. Sorki że dopiero teraz xd
  • Odpowiedz