Wpis z mikrobloga

Mirki, rezerwowałem hotel przez strone booking.com. Całkowity koszt rezerwacji to 280 EURO (w tej walucie miała zostać pobrana kwota rezerwacji). Podczas rezerwacji podałem dane karty walutowej EURO. Nastepnego dnia hotel obciazyl mnie w zlotowkach(!) - 1290zł przez co z mojego konta zniknelo 320 Euro ze wzgledu na zlodziejskie przewalutowanie. Zlozylem reklamacje telefoniczna w bookingu. Po ich interwencji hotel pobrał poprawna kwote, a 1290zł zwrócił. Problem w tym, że po przewalutowaniu zwrot wyniósł 280 Euro, a nie 320. Jestem w plecy 40 Euro.
Booking umywa rece i kaze mi negocjowac kurs wymiany waluty z bankiem - jakaś parodia.
Co moge w tej sytuacji zrobic?

#booking #wakacje #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank #chargeback #pytanie #kiciochpyta #banki #afera ##!$%@?
  • 5
@Komornickus: reklamacja transakcji kartą, czyli chargeback. Składałem wielokrotnie (polecam uważać na PayPala - robi podobne numery użytkownikom niezalogowanym i informuje o pobraniu kwoty w innej walucie PO dokonaniu transakcji...)