Wpis z mikrobloga

@caribbean: 1080 może nie daje aż takiego kopa na niższych rozdziałkach, ale na wyższych różnica gwałtownie rośnie, więc jest raczej bardziej przyszłościowa. Do tego ma niższy pobór prądu i wydziela mniej ciepła.

Między powyższymi rodziałkami różnica jest zauważalna, w 1440p dynamiczny aliasing nie wali ci w twarz swoją obecnością przy każdym ruchu kamery.

Tweakami szczegolowo sie pozniej podziele, bo jestem na telefonie.
  • Odpowiedz
@caribbean:

Co do 1080 to zapomniałem o najważniejszym argumencie, nie każda gra obsługuje SLI, a w ogóle niewiele robi to faktycznie dobrze. Wiedźmin ma najzajebistsze po Tomb Raiderze z 2013 roku skalowanie SLI jakie widziałem, ale cała masa gier (nawet AAA) ma często z tym problem.

Teraz tweaki. W lokacji The Witcher 3 Wild Hunt\bin\config\r4game\user_config_matrix\pc jest plik rendering.xml, znajdziesz w nim preserty ustawień
  • Odpowiedz