Wpis z mikrobloga

Elo mirki. Niedługo(może miesiąc może dwa) będę wydawał swoją pierwszą gierkę na Androida. Pomysł mam moim zdaniem dobry i na pewno przykuje uwagę przez realistyczną (jak na telefon oczywiście) grafikę i ciekawe mechaniki jednak, żeby ktoś w to grał to musiałbym to jakoś światu pokazać. Opłaca się pisać jakieś devlogi/aktualizacje tutaj czy na reddicie czy gdziekolwek indziej czy ludzie raczej mają na to wywalone? Jak promować swoją grę jeszcze przed premierą?

#gamedev #androiddev #pytaniedoeksperta #gryandroid
  • 10
@OvEE: Bardzo mi miło ( ͡° ͜ʖ ͡°)-. Z iOS'em jest taki problem, że trzeba bulić chyba $100 rocznie na licencje no i nie mam też żadnego bliskiego znajomego z jakimkolwiek iPhone. Nie opłacałoby mi się tyle płacić gdyby gre pobrało z 50 osób. Myślałem, żeby poczekać na to czy będzie zainteresowanie na Androida i jeżeli tak to potem zrobić wersje
@GracekPL Apple to apple, musisz bulić za wszystko. Gdy będzie dużo większe zainteresowanie i ludzie będą chcieli wersji na iosa to możesz np. wydać ją za 1.5 ojro (czy tam dolary) i zwróci się, ale nie wiem, jak ze zrywaniem umowy z apple (czy będziesz musiał coś za to płacić), bo przecież 3 lata nie będziesz utrzymywał gry ;)