Wpis z mikrobloga

@JanuszProgramowania: przecież S8 to jednorazowe gówno. Przeszedłem przez dwa egzemplarze, drugi jest już kilka tygodni w serwisie. Za pierwszym razem przyszedł ze szparą między ekranem, a ramką wielkości szpar między zębami przeciętnego Wykopka. Wymienili na nowy. Po dwóch tygodniach spadł mi z wysokości ok. pół metra i ekran rozbity. Serwis (tym razem płatny) - powtórzyła się sytuacja ze szczeliną (tym razem sporo mniejsza). Nie wiedząc o niej, włożyłem telefon do wody
@Zielonka_atakuje kup sobie etui. S8 jest piękny ale zbija się od samego patrzenia na niego dlatego ja zainwestowałem w UAG. Kot mi dwa razy już ze stołu zrzucił na płytki a kuchni i nawet po upadku centralnie na ekran zero obrażeń
@Zielonka_atakuje dziwne, ale ja swojego w etui nie nosiłem na początku, a upadł mi nieraz. Mam taki talent do telefonów, zaws ze mi wypadnie z lewej kieszeni jak wsiadam do samochodu, i też żadnych rys nawet od tego nie mam.
@patryk_t: coś w ten deseń. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Płacąc 1800 za naprawę wymagam, że będzie działać tak, jak działał wcześniej.
@sonmc: upadł mi na beton niefortunnie. Najwidoczniej miałem pecha.
@JanuszProgramowania: pokaż ten filmik Samsungowi. Dostałem dwa razy źle spasowany egzemplarz (z czego raz po serwisie). To, że łatwo go naprawić nie znaczy, że serwis oraz spasowanie telefonu (bo poza tym, to telefon imo idealny)
Nie wiedząc o niej, włożyłem telefon do wody - po 15 sekundach zalany. Teraz siedzi w serwisie od ponad dwóch tygodni. Na szczęście, na koszt Samsunga, bo serwisant nie sprawdził wodoodporności po wymianie ekranu. Także... ( ͡~ ͜ʖ ͡°)


@Zielonka_atakuje: coś mi tu śmierdzi, o ile mi wiadomo to woodoodporności nie wyegzekwujesz na gwarancji bo nigdy nie wiadomo na jaką głębokość wsadziłeś telefon do wody.
Na szczęście, na koszt Samsunga, bo serwisant nie sprawdził wodoodporności po wymianie ekranu.

@RPG-7: nie został poddany testom. Po wymianie wyświetlacza/ekranu pozostała szczelina między ramką, a tylnym szkłem (przez którą wpłynęła woda - około 15 sekund telefon był pod wodą). Autoryzowany serwis. Trochę się wykłóciłem, ale ostatecznie moja S8 ma zostać naprawiona do początku września (jak coś, to mogę napisać, jak to się dalej potoczyło).
Tak jeszcze na potwierdzenie, mój wpis
@grzech_u: będziesz zadowolony ( ͡° ͜ʖ ͡°) mam S8+ od 18 kwietnia, i mimo że to fura kasy, to nie żałuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Zielonka_atakuje: Samsung już niestety pokazał jak wychodzi mu masowa produkcja telefonów... mnie bardziej poraził problem "łososiowego ekranu", ale trafiła mi się względnie dobra pod tym względem sztuka, wolałem żeby nie było gorzej, a update kalibrujący w zasadzie