Wpis z mikrobloga

Od razu zaznaczę, że na wiele nie liczę, ale czy ktoś miał styczność z olejem Valvoline Synpower 10W40? To chyba najtańszy motocyklowy syntetyk, a motocykl to Yamaha XT660R - silnik jeśli chodzi o obroty raczej samochodowy - odcięcie przy 7500 obrotów - duży singiel, może jakiemuś fachowcowi się ta informacja przyda - mam wrażenie, że cholera-wie jak "ekstremalnego" oleju przy takich obrotach nie wymaga, więc w sumie - może taki wystarczy?
#motocykle #olejsilnikowy
  • 8
Ja leję do CBF już trzeci raz. Troszkę się bałem bo cena, jak na pełen syntetyk bardzo niska ale daje radę. Jak kupowałem motocykl to był zalany Motylem 7100 i wydaje mi się że skrzynia troszkę lepiej pracowała, ale może mi się wydaje? W każdym bądź razie jest Ok, sprzęgło nie ślizga, cztery wypady na tor zaliczone i silnik cały :)
@Pantokrator: wystarczy. Ja używam taki tylko 10W50 w Dominatorze i jedyna różnica do Motul 5100 10W40 czy 10W50 jest taka ze Valvo "czernieje" jakies 500 km później od Motula. A to jest sporo, bo u mnie silnik wiatrołap, chłodzenie olejem więc interwały zmiany oleju są krótkie - serwisówka mówi co 3k km, praktycy przy jedzie dużo offu robią zmianę co 2k km. Ja zmieniam przy 2,3-2,5k km. Ogólnie trochę osób z