Wpis z mikrobloga

Kupiłem artykuł z linkiem dofollow do strony, zapłaciłem prawie 450 zł. Statystyki domeny to TR 35 i CF 38. Po miesiącu sprawdziłem statystyki mojej strony i kupiony link posiada TF 0 oraz CF 4. Czym się w takim razie kierować przy wyborze miejscówek ? Artykuły które kupowałem 2 lata temu miały dużo bardziej zrównoważony stosunek jakości domeny głównej do podstron na które lecą publikacje #seo #pozycjonowanie
  • 19
@Rst00: arty stały się popularne, bo znawcy promują je jakie WHS, przy czym są bardzo drogie.
Jak zapytasz za to jak pozycjonować, gdzie zdobywać linki to usłyszysz jedną z 2 odpowiedzi:
- nie znasz się to się nie zabieraj za seo
- a co ja ci będę mówił, każdy ma swoje sposoby - co w sumie jest prawdą :D

@Wesoly_Kartofelek
Taki art z podstrony jest oczywiście mniej warty ale cyferki nie
Fajnie, jak podstrona ma solidną moc, ale wcale nie musi takowej posiadać. Liczy się domena, Twoja strona, profil anchorów ogólny dla danych fraz oraz różnicowanie - w telegraficznym skrócie. Tak, takie artykuły są wartościowe, nawet z podstrony o tak niskiej mocy; SEO znawcy mają połowiczną rację z parciem na CM (łatwy sposób na mocne linki za hajs), chociaż - za friko możesz sobie takie linki zdobyć, jak wiesz, gdzie poszukać.

PS: U
@MarianKolasa: no bo ludzie myślą, że jak kupią sponsorowany artykuł na jakieś stronie to zaraz niewiadomo jak podskoczą :D Najpierw trzeba zoptymalizować witrynę, zobaczyć na profil linkowy domeny czy nie jest spalony, pozakładać wszelakiej maści wizytówki typu Google itd., zrobić analizę konkurencji, zadbać o treści na stronie, prowadzić dobre social media itd. Wiadomo że są branże w której praktycznie w ogóle nie opłaca się inwestować w SEO (np. salony kosmetyczne -
@FilipTraum: oho, mamy tutaj specjalistę xd uczcie się dalej z jakichś rakowych poradników na pio co z współczesnym pozycjonowaniem nie ma nic wspólnego, podepnijcie sobie swla, spamujcie i później piszcie "hehe, on nic nie wie. My to jednak jesteśmy specjalisty mati" xD
@Rst00: Chłopcze, plz... Wypunktuje Ci głupotę w takim razie:

1 - "prowadzić dobre social media" - piękna bajka dla idealistów, zupełnie jak "super jakościowy CM pod seo" przy budżetach rzędu 2k w dół...
2 - nie ma takich branż, w których nie opłaca się inwestować w google - wszystko zależy od strategii i podejścia do strony i Klienta; wszędzie tam, gdzie są wyszukania - jest potencjał
3 - ludzie niby nie
@FilipTraum:

Ad. 1 A kto powiedział o jakim budżecie rozmawiamy? Za 2k / ms nie można oczekiwać dobrych jakościowo treści? (Które równie dobrze można zlecić klientowi do przygotowania albo przeredagować obecne treści).

Ad. 2 Oczywiście że są takie branże w których nie opłaca się inwestować w SEO, nawet podałem Ci taki przykład z fryzjerem. Większość utrzymuje się z poleceń, a jak już ktoś wpisuje w Google to w większości przypadków patrzy
@Rst00:
1 - Mówimy tu o CM, nie treści samej w sobie - zestaw pojęcia, przemyśl, wróć.
2 - Gadam o tym, że w ten sposób konwersji z neta nie ma oczywiście, ale więcej ludzi poszukując (oczywiście, że lokalnie - nikt z Wrocławia do Wawy dla fryzjera nie pojedzie) zakładu trafia do niego po zrobienia reaserchu przez neta.
3 - jeden luźny przykład w załączniku (a jest tego znacznie więcej) -
FilipTraum - @Rst00:
1 - Mówimy tu o CM, nie treści samej w sobie - zestaw pojęcia, ...

źródło: comment_p8XUI8UkptMmi7kNRGGS5ZFI8WlkSIk0.jpg

Pobierz