Wpis z mikrobloga

Ja nie rozumiem, gdzie ludzie mają rozum i godność człowieka i programiście po informatyce #!$%@? dają tytuł inżyniera. Inżynier to ktoś #!$%@? zna się na mechanice, budownictwie, przeczyta i zrozumie rysunek jakiś, jakiś geodeta, czy elektryk, a programista?
- Oooo kompa kupiłeś, co masz w środku?
- Nie znam się, to jest narzędzie, nie muszę wiedzieć co w środku.
Nosz #!$%@? mać #!$%@? informatyk #!$%@? i w dodatku inżynier. Przychodzi somsiad do takiego po klucz, bo mu się passeratti rozwaliło i mówi:

-DZIEŃ DOBRY
-DZIEŃ DOBRY #!$%@? PO POLSKU NIE ROZUMIESZ?
-MASZ PŁASKĄ 32, BO MI #!$%@?ŁO SILNIK
-NO MASZ?
-PROSZĘ PAŃSTWA TO JEST PROGRAMISTA
-HEHE PATRZCIE JAKI GŁUPI xD
-DOBRA IDE DO HENIA SPOD PIĄTKI
- O! KOJARZĄ PAŚTWO POLSKICH IŻNYNIERÓW, LUDZI RENESANSU, ZNAJĄCYCH SIĘ NA WSZYSTKIM?
- A TU O, GÓWNO TAKIE NIE WIE CO TO KLUCZ JEST, A JAKBY O IMBUSA ZAPYTAĆ TO, BO DO KOŚIOŁA MNIE WYSŁAŁ
- I TO DOPROWADZIŁO DO SUKCESÓW W POLSCE MIĘDZYWOJENNEJ, A TERAZ? TERAZ JAK W LESIE

a programista, #!$%@? ( inżynier w dodatku)
-chlip chlip o co mu chodzi
-#!$%@? Janusz #!$%@? z wonsem
-nie wiem o czym do mnie mówił
-ide zobaczyć może płaska 32 to nowy język programowania
-nie było w videoporadnikach od „ Java international #!$%@? tutorial”
-przepraszam panie Janusz
-kocham cię ehhh

A #!$%@? zobaczcie oferty pracy, tytuły wysrane z dupy jak teksty piosenek Sarsy