Wpis z mikrobloga

Samochód AUDI A3 8L 2002 o nr rejestracyjnych GKS 90SF ma cofnięty licznik o 200 tyś. km.

Obecne ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a3-stan-bdb-zadbany-klima-elektryka-5-drzwi-130km-ID6yZP39.html
Sprzed miesiąca: https://www.olx.pl/oferta/audi-a3-1-9tdi-prywatny-2-x-alu-zimowki-CID5-IDmFfpo.html
Historia pojazdu do sprawdzenia tutaj: https://historiapojazdu.gov.pl
Dane:
VIN: WAUZZZ8L52A062861
NR: GKS90SF
1 rejestracja : 15-03-2002

Oglądałem to auto z pierwszego ogłoszenia i wyszukałem po rejestracji w google.
Pobierz orzelek12 - Samochód AUDI A3 8L 2002 o nr rejestracyjnych GKS 90SF ma cofnięty liczni...
źródło: comment_BTueB2jfjlbsl12DgsAKJHS7AcubLxpJ.jpg
  • 30
@orzelek12: Większość samochodów 10+ ma po 400 tys przebiegu. Trzeba byc naiwnym żeby uważać, że jest inaczej, a co lepsze handlarze mają podrobione książki serwisowe i trzeb w aso pytać się o wyciąg z hiostorii auta co kosztuje 100-200 zł, po 5 autach i każdym z przekręconym licznikiem to już staje się nudne
Z tego też powodu ceny krajowych samochód stały się droższe niż tych importowanych z Niemiec.


@Login_login: dla mnie, plusem auta z polskiego salonu, jest możliwość sprawdzenia co z autem się działo, jeśli jest serwisowane cały czas w ASO
Najlepsze są ogłoszenia, gdzie piszą że: "pierwszy właściciel, auto serwisowane do końca, dopiero sprowadzone", a ostania pieczątka serwisowa wbita trzy - cztery lata wstecz.
Zrozumcie tego sprzedawce. Wina nie jest taka w pełni jego. Silnik diesla po 400kkm jeśli jest dobrze utrzymany, to będzie w dobrej kondycji. Zawieszenie i reszta to kwestie eksploatacyjne, trzeba robić.
Zwyczajnie to klienci są chorzy na punkcie aut z okolicy 200 tyś. km. Po samochód z 350 tyś. km. w zajebistej kondycji nikt nie dzwoni, nawet nie chcą oglądać. Przekręcony o 170 do tyłu przykuwa tłumy i bez żadnych polerek ani