Wpis z mikrobloga

Mirki z #webdev #freelance chciałam się dopytać Was o opinię, trochę pod względem #marketing :) będę niedługo wrzucać portfolio do sieci i mam zrobioną całkiem fajną ankietę dla potencjalnego klienta, taki brief który pozwoli mi wycenić i ogólnie dowiedzieć się co klient potrzebuje. No i ja nazwałam to po prostu na stronie ankietą, a koleżanka powiedziała mi żebym koniecznie zmieniła to na "brief", że "określenie ankieta odstrasza" i ogólnie takie takie. Co o tym myślicie? Moim zdaniem ankieta całkiem spoko, szczególnie że nad linkiem (i w ankiecie) będzie opisane po co i dlaczego to jest. A może jeszcze inaczej to nazwać?
  • 14
takich ankiet i tak nikt nie wypełnia, bo prościej zadzwonić/napisać, albo mają już gotowe zarysy strony, uwagi itp.


@getin: serio? :( szkoda, bo się trochę napracowałam nad nią :< tzn rozumiem jak ktoś ma coś gotowego, ale jak np. ktoś coś chce ale nie wie sam czego dokładnie? to chyba fajna jest taka opcja, a zrobiłam krótkie i jasne pytania :P

@Lunder: no w sumie mogłabym jakoś tak to nazwać
@lady_katarina: Brief to brief, ubierz to matketingowo i nazwij to sensownie, zachęć klienta żeby mu się chciało - to tylko człowiek, w formowym nazywnictwie nie ma czegoś takiego jak ankieta - ankiete to ja wysyłam klientowi po skonczeniu projektu zeby wystawił mi co mu się podoba co nie i jak przebiegała współpraca. Brief to mogę przyjąć jak projektuje katalog albo identyfikacje. Reklama ma być dla ludzi, wiec niech będzie pisana w
źródło: comment_L3MgH3DJcZzPqGsxeHUKCwTgRjmBDkhY.jpg
@lady_katarina: Ankieta to coś zupełnie innego i to faktycznie może odstraszać, brief - tu nie każdy może wiedzieć o co chodzi, zdarzają się nam czasem klienci którzy się denerwują jak używamy za dużo branżowego słownictwa :)
Nazwij to po prostu "wycena"