Wpis z mikrobloga

@kiszczak: raczej nawet na Podkarpaciu w dobrym zakładzie nie jest tak tanio, no i to że założył jeszcze o niczym nie świadczy - pewnie że się da, tylko raczej chodziło o dobrze założoną dobrą instalację. Ja za trzylitrowe V6 z kolei dałem 4.5k, ale dziesięć lat temu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Teraz jest sporo taniej (wtedy Landi Renzo nie miało zbytnio konkurencji, teraz polskie instalacje są nawet
@dasaugr55 przy wtrysku bezpośrednim jest bardzo drogo. Przykład silnik Audi 4.2 V8, porządna instalacja około 4500, a 4.2 FSI z bezpośrednim wtryskiem to około 10 tys. Do tego przy bezpośrednim wtrysku samochód spała zarówno gaz jak i benzynę.
Czy instalacja gazowa zmienia coś w działaniu/dźwięku silnika?


@dasaugr55: @kiszczak: Czasem niektóre reduktory (IV gen) muczą i buczą podczas pracy albo przyspieszania.

A za 3k to ciężko zamontować instalacje do 6 cylindrów na lepszych częściach.
Czy instalacja gazowa zmienia coś w działaniu/dźwięku silnika?


@dasaugr55: niektóre wtryskiwacze potrafią dość głośno pracować, np. czarne MEDy. Po otwarciu maski klepią prawie jak diesel ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@kiszczak: zapomniałem jeszcze że to ma być bezpośredni wtrysk, wtedy to już na pewno nie ma szans na tak tanią instalację, obojętnie czy to ciekłego wtrysku czy też nie.
@dasaugr55: U mnie do 4.3 V8 instalka w dobrym zakładzie 5500. Nie wiem jaką masz tam moc, ale licz się z podobnym kosztem, jak ma być dobrze. Oczywiście koniecznie ze strojeniem po AFR. Dźwięku silnika to nie zmieni, wtryski słychać, jak otworzysz maskę.