Wpis z mikrobloga

tak powoli sie zaczynam zastanawiac nad zmiana auta. moze ktos cos doradzic? na ten moment po glowie chodza mi BMW #e90 #e60 i #e65, ktore z nich bylbym w stanie kupic tak powiedzmy do 35k? ceny z tego co widze na szybko olx sa odwrotne do wysokosci klasy :P e90 tak na szybko zadnej nie widze, za to e65 juz jako taki wybor nawet ponizej 30k.
zalezy mi na tym zeby:
autko bylo odrobine nowsze od #e39
mialo lpg
zbieralo sie lepiej od e39 528
przy 200km/h w srodku bylo bez jakis wielkich halasow
bylo jako tako wyposazone
i w gre wchodza tylko 4 drzwiowe sedany.
jaka by byla rozsadna cena za kazde z tych aut? moze ktores z jakiegos wzgledu sobie odpuscic? czemu 7 jest najtansza a 3 najdrozsza? moze jakies inne autko spelniajace to co powyzej byloby warte uwagi? w sumie nie wiele mam do zarzucenia e39, no ale moglaby troche byc nowsza i szybsza ;)
  • 4
@wiewior_s: e65 jest najstarsza z nich wszystkich, i jednoczesnie nadrozsza w utrzymaniu.

Najszybsza bedzie oczywiscie e90, jednakze jest ona jednoczesnie najmniejsza. Musisz pomyslec, czy zalezy Ci na dynamicznym aucie, czy na wysciogowce, bo jezeli to pierwsze- bierz 5er, imo lepiej miec wiecej miejsca niz sekunde/dwie mniej do setki ;)
@Pulton: wiesz moze czy e90 jest dobrze wyciszona? mialem kiedys e36 i bylo sporo glosniej niz w e39. duza roznica jest w ilosci miejsca dla kierowcy(tyl mnie mniej interesuje) dwie sekundy do setki to juz calkiem spora roznica;) to e60 mi sie wydaje wlasnie najrozsadniejsza opcja... ale e65 kusi cena i (chyba, w koncu 7er) komfortem. do 2004 byly jakies felerne? domyslam sie wlasnie ze drozsza w utrzymaniu, ale jakiego rzedu
@wiewior_s: a może E39 530i polift? Nowsze (wygląd polifta a przedlifta to niebo a ziemia), butla o wiekości 80l mieści się do zapasu, zbiera sie lepiej niż 528i, przy 200km/h jest cicho i przyjemnie.

Ewentualnie 540i ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)